Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

May 5, 2012

KAMPUS : KHALID SYIAH LACURKAN DIRI!!



Semasa BERSHIT 3.0 tempoh hari, seorang MAHASEWEL yang ingin jadi HERO telah TERAJANG pihak polis yang telah terjatuh daripada motosikal 750 yang telah disepak oleh PERUSUH-PERUSUH BERSHIT, dalam keadaan cedera anggota polis tersebut telah diserang oleh seorang MAHASEWEL bernama Khalid Ismath yang merupakan pelajar tahun 2 jurusan undang-undang UiTM Shah Alam. seperti gambar diatas Pemikir terfikir bagaimana seorang pelajar yang mengambil jurusan undang-undang boleh LACURKAN KEDAULATAN UNDANG-UNDANG dan menyerang pihak berkuasa yang menjaga KEAMANAN Malaysia selama ini!! Polis menjalankan tugas demi menjaga keamanan, Mahasewel diatas TERAJANG POLIS atas ARAHAN SIAPA??


Dakwaan demi dakwaan Khalid demi meraih simpati rakyat Malaysia, hari ini Pemikir mendapat maklumat bahawa Khalid Ismath telah menyerah diri di Ibu Pejabat Polis Kuala Lumpur tetapi seorang lagi MAHASEWEL bernama Fahmi Reza mengatakan bahawa Khalid Ismath ditangkap pihak polis!! Pembohongan demi pembohongan untuk memburukkan nama PDRM di mata rakyat Malaysia. Ibunya yang dikatakan "dikerjakan" oleh pihak polis sehingga PECAH USUS hari ini telah dibenarkan keluar hospital, AJAIB Khalid Ismath, PECAH USUS hanya 5 hari sahaja dirawat di hospital??? Drama yang sungguh menakjubkan oleh Khalid SYIAH ini. Awal tahun baru, Safwan Anang yang dikatakan KOMA hanya dirawat 1 hari sahaja di hospital dan didaftarkan dibawah pesakit luar dan bukannya ICU. Keluar sahaja Hospital Safwan Anang yang hanya pecah bibir telah menggunakan kerusi roda, kini Ibu Khalid SYIAH PECAH USUS dan boleh berjalan seperti biasa selepas 5 hari dirawat di hospital???




CEDERA PARAH??


DIPIJAK SEHINGGA PECAH USUS???



IBU KHALID ISMATH YANG DIKATAKAN PECAH USUS TEMPOH HARI SEMASA BERSIH 28/4/2012!!


IBU KHALID SYIAH PECAH USUS BOLEH BERJALAN SEPERTI BIASA???


LAKONAN HEBAT KHALID SYIAH BERSAMA IBUNYA!!

Pemikir berasa bangga dan kagum dengan KHALID SYIAH ini kerana boleh BERDRAMA bersama ibunya demi meraih simpati rakyat Malaysia dan memburukkan nama PDRM!! Pemikir juga dapat maklumat bahawa Ayah Khalid Syiah ini pernah menjadi calon PAS suatu ketika dahulu dan Pak Ciknya juga seorang orang kuat UMNO!! Pendedahan demi pendedahan dapat dibuat oleh blogger demi KEBENARAN!!



Pemikir Politik : Lakonan demi lakonan dilakukan demi kepentingan POLITIK!! Khalid Syiah dan ibunya boleh mengondol Anugerah Pelakon Terbaik Lelaki dan Pelakon terbaik Wanita tahun 2012!! 

A.B.U
ALLAH BERSAMA UMNO!!




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails