Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Oct 5, 2012

SELANGOR : KEMALANGAN MAUT DI SHAH ALAM!!



Berpantang maut sebelum ajal, inilah ungkapan yang sesuai untuk kemalangan ini. Satu kemalangan telah berlaku di Econsave Kg. Jawa menuju ke seksyen 36 Taman Menegon Shah Alam. Pemikir sempat singgah dikawasan kemalanan untuk melihat keadaan sebenar. Kemalangan yang berlaku kira-kira pukul 2.30 pagi itu melibatkan seorang pemuda berbangsa cina. Kemalangan berlaku stelah pemuda berkenaan gagal mengawal keadaan kereta dan telah melanggar pembahagi jalan di lampu isyarat simpang tiga sebelum kenderaannya berpusing dan terhumban ke tepi jalan kira-kira 50 meter dari lampu isyarat. 

Melihat kepada keadaan kereta pastinya mangsa dalam keadaan cedera parah ataupun maut, tetapi sebaliknya berlaku kerana mangsa hanya cedera ringan dan berdarah sedikit sahaja di bahagian muka. Pemikir cuba untuk mengambil gambar mangsa namun mangsa mengelak untuk diambil gambar. Pemikir juga difahamkan bahawa mangsa berada dibawah pengaruh alkohol sewaktu kemalangan. Kemalangan ini tidak melibatkan pengguna jalan raya yang lain yang menggunakan jalan tersebut. 

Pemikir sempat merakamkan beberapa keping gambar untuk tatapan umum,







Pemikir Politik : Berpantang maut sebelum ajal, berhati-hatilah dijala raya. Jika minum minuman berakhohol janganlah memandu, nanti boleh membahayakan nyawa sendiri dan orang lain. 






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails