Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Nov 11, 2009

MALAYSIA TETAP NEGARA ISLAM WALAUPUN DI TERAJUI UMNO

Malaysia jadi negara Islam contoh

ISTANBUL 10 Nov. – Beberapa negara anggota Pertubuhan Persidangan Islam (OIC) mahu mencontohi kejayaan Malaysia membangunkan ekonomi dengan cemerlang.
Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, perkara ini disampaikan sendiri oleh beberapa ketua kerajaan OIC dalam pertemuan dua hala yang diadakan di sini.
“Ia merupakan satu penghormatan kepada Malaysia yang dijadikan negara Islam contoh,’’ katanya kepada wartawan Malaysia di hotel penginapannya di sini hari ini sebelum berlepas pulang ke Kuala Lumpur.
Muhyiddin berada di sini selama tiga hari sempena menghadiri Sidang Kemuncak Ekonomi Jawatankuasa Kerja Kerjasama Ekonomi dan Perdagangan OIC (COMCEC).
Muhyiddin menjelaskan, ada antara negara berkenaan secara khusus meminta kepakaran Malaysia dalam bidang tertentu terutama industri perladangan kelapa sawit dan juga petroleum.
Sebagai contoh kata beliau, Sierra Leonne mengemukakan cadangan supaya Malaysia terlibat secara langsung dengan usaha mereka untuk menanam kelapa sawit secara besar-besaran di negara tersebut.
“Ia diminta oleh Presiden negara itu, Ernest Bai Koroma dalam pertemuan dua hala saya semalam dan kita akan berbincang dengan Felda bagaimana kita dapat membantu menjayakan rancangan Sierra Leonne itu,” ujarnya.
SUMBER : WWW.UTUSAN.COM.MY


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails