Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Oct 4, 2012

KAMPUS UITM : 2 MAHASISWA MAUT KEMALANGAN!!


SUNGAI PETANI - Dua pelajar Universiti Teknologi Mara (UiTM) Merbok dekat sini maut selepas motosikal yang mereka naiki berlanggar dengan sebuah lori di Jalan Semeling-Bujang, dekat sini, semalam.

Dalam kejadian kira-kira pukul 2.45 petang itu, mangsa Muhamad Syafiq Saiful Bahri, 19, dan Muhammad Firdaus Tajudin, 19, dikatakan dalam perjalanan dari UiTM Merbok menuju ke Titi Semeling untuk makan bersama rakan mereka yang sudah sampai lebih awal di kedai makan yang dituju.

Bagaimanapun, sewaktu dalam perjalanan menuju ke Titi Semeling, motosikal dilaporkan terbabas dan memasuki arah bertentangan sebelum berlanggar dengan sebuah lori.

Kedua-dua mangsa meninggal dunia di tempat kejadian. Mayat kedua-dua mangsa dihantar ke Hospital Sultan Abdul Halim (HSAH) di sini untuk dibedah siasat.

Muhamad Syafiq merupakan pelajar semester dua jurusan Diploma Pengurusan Perniagaan manakala Muhammad Firdaus merupakan pelajar semester dua jurusan Diploma Pentadbiran Awam.

Pemangku Ketua Polis Daerah Kuala Muda Supt Ong Aik Chang ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu.- Bernama

Pemikir Politik : Semoga mahasiswa/i seluruh Malaysia berhati-hati di jalan raya, pandulah dengan cermat. Takziah kepada keluarga Allahyarham.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails