Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Oct 11, 2012

PRU-13 : MAT SABU SANGGUP MAKAN BABI!!


Matlamat menghalalkan segala cara, inilah ungkapan yang amat-amat sesuai kepada Timbalan Presiden PAS Mat Sabu yang mengeluarkan kenyataan yang dia sanggup makan BABI daripada makan AYAM bersama Ds Najib. Inikah sikap seorang pemimpin yang mengelarkan mereka pejuang ISLAM yang syumul di Malaysia ini?? Oleh kerana inilah Puak Endorgan telah menguasai PAS untuk melancarkan penguasaan DAP terhadap PAS. 

Dalam satu ucapan Mat Sabu di majlis makan malam yang dihadiri oleh Lim Guan Eng dan ahli DAP, 

"Saya lebih rela makan babi bersama Lim Guang Eng dari makan ayam dengan Najib"

"Kami akan hidup mati bersama DAP hingga kita ambil alih Putrajaya." 

Ahli-ahli PAS yang duduk dalam dua meja yang memakan makanan lain dari hadirin lain itu boleh berteriak takbir! Allahu Akbar!

Cina-cina DAP yang hadir hanya bertepuk melihat kebodohan Melayu Islam yang dah dianjingkan menjadi bintang peliharan DAP.

Anjing-anjing seperti inilah yang amat-amat diperlukan oleh DAP untuk mereka membolot seberapa banyak kuasa di Malaysia dan menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara republik. Sikap menolak perpaduan ISLAM dan menerima perpaduan kafir ini jelas menunjukkan bahawa PAS telah lari dari dasar perjuangan ISLAM yang digembar gemburkan sebelum ini.


Shahnon Ahmad sasterawan negara dan juga bekas ahli parlimen PAS P13 Sik, yang dulunya banyak mengkritik kerajaan pimpinan Tun Dr. Mahathir Mohamad sehingga keluarnya buku bertajuk SHIT telah mengakui bahawa PAS telah tersasar dan semakin tersasar daripada perjuangan sebenar. Menurut Shahnon, tindakan Pas menuruti kehendak politik DAP bercanggah dengan kehendak Islam kerana Pas sepatutnya memimpin dalam memperjuangkan Islam.



Keadaan semakin genting buat PR apabila pemimpin-pemimpin utama mereka mula bertelagah melihatkan pertembungan antara Ustaz Nasha dan Karpal Singh, Azmin Ali dan Khalid Ibrahim MB Selangor dan mengheret sekali Mustafa Ali setiausaha Agung PAS. Ini telah memperlihatkan bagaimana percanggahan antara pemimpin utama mereka dan tidak dapat bersatu dalam membentuk satu kesatuan politik dan pentadbiran yang baik dalam 3 gabungan parti sahaja. Oleh kerana sikap ini ahli-ahli akar umbi PR telah mengambil tindakan yang drastik untuk keluar parti apabila 300 ahli PKR Batu Arang telah menyatakan hasrat untuk menyokong BN pada PRU ke 13 kali ini kerana kekecewaan mereka terhadap pimpinan parti itu yang gagal menunaikan pelbagai janji sebelum menang di Selangor pada pilihan raya umum lalu.


Tidak cukup dengan 300 ahli PKR keluar parti, ditambah pula dengan 7 Cawangan DAP kawasan sepang telah dibubarkan kerana tidak berpuas hati dengan sikap pucuk pimpinan parti. Bekas Pengerusi DAP Taman Sri Sungai Pelek, Tan Tuan Tat berkata, enam cawangan baharu yang ditarik kembali permohonan adalah Taman Fermanagh, Teluk Manggis, Sepang Kecil, Taman Kedidi, Taman Sri Bayu dan Taman Sri Sungai Pelek (B) yang keseluruhannya dianggotai kira-kira 400 ahli. Beliau berkata, pembubaran semua tujuh cawangan berkenaan sudah mendapat persetujuan jawatankuasa serta ahli DAP di kawasan Sepang yang kecewa dengan sikap tidak ambil peduli pucuk pimpinan negeri Selangor.


Pemikir Politik : Mat Sabu sudah dianjingkan oleh DAP!! Eloklah Mat Sabu makan BABI banyak-banyak, DAP semakin menguasai PAS, PAS pula menguasai apa?? Pecacai PAS nak ikut Mat Sabu makan babi tak??



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails