Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Sep 27, 2012

#PRKampus UM : PRO-M TERDESAK DI UM!!


27/9/2012 - Kuala Lumpur, Universiti Malaya terpaksa mengadakan pengundian semua di 2 fakulti iaitu fakulti pendidikan 1 kerusi dan Sains Komputer & Teknologi Maklumat 1 kerusi kerana terdapat undian yang sama. Perkara ini telah dipersetujui oleh Naib Cancelor UM sendiri dan calon dilarang untuk berkempen untuk pengundian semula ini. Pengundian akan dijalankan semula mengikut ketetapan berikut, 

Tarikh : 28 September 2012 (Jumaat)
Masa : 8.30 pagi hingga 12.30 tengah hari
Pusat Pengundian : Fakulti Pendidikan Dan Fakulti Sains Komputer & Teknologi Maklumat

Calon yang bertanding bagi Fakulti Pendidikan:
1. Maiyamin Md Nor
2. Malik Syam Mohammed Latif
Calon yang bertanding bagi Fakulti Sains Komputer & Teknologi Maklumat:
1. Muhamad Alif Jamaluddin
2. Neo Yew Boon
Untuk makluman sebarang aktviti kempen adalah dilarang sama sekali dan pengumuman keputusan akan dilakukan oleh Naib Canselor menerusi laman web UM pada jam 5.00 petang hari yang sama. Sekian, dimaklumkan. Terima kasih. 

Jawatankuasa Pelaksana Pemilihan Majlis Perwakilan Pelajar Universiti Malaya Sesi 2012/2013
PRO-M terus terdesak untuk memenangi kerusi ini apabila terus menjalankan kempen di facebook dengan membuat satu halaman baharu untuk 2 calon mereka. PRO-M telah melanggar peraturan yang ditelah dinyatakan oleh Jawatankuasa Pelaksana Pemilihan Majlis Perwakilan Pelajar UM kali ini. Melihat kepada situasi ini PRO-M terus cemas kerana terdesak untuk memenangi PRK UM pada kali ini. 



Jawatankuasa Pelaksana boleh membatalkan pencalonan 2 calon PRO-M ini kerana telah melanggar arahan untuk tidak berkempen untuk pengundian semula yang akan diadakan pada pagi jumaat ini. Ketelusan pihak jawatankuasa pelaksana dituntut supaya keadaan ini menjadi adil kepada 2 calon yang tidak berkempen untuk diri mereka kerana mengikut arahan.

Kedudukan terkini PRK UM PRO-A mendahului PRO-M dengan 1 kerusi selepas 2 calon bebas memilih PRO-A untuk membentuk kabinet. PRO-A 21, PRO-M-20, kedudukan genting PRO-M ini membuatkan mereka terus terdesak dan akan melakukan pelbagai cara bagi memenangi dua lagi kerusi yang dipertandingkan semula. 

Pemikir Politik : PRO-M terdesak sehingga sanggup melanggar arahan daripada jawatankuasa pelaksana!! Tindakan wajib diambil sekirannya mereka menang di 2 kerusi fakulti tersebut!!

A.B.A
ALLAH BERSAMA ASPIRASI!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails