Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Jul 13, 2012

ASRI MUFTI PERLIS BAPAK SETAN???


Gelaran BAPAK SETAN inilah yang telah diberikan kepada Mohd Asri Zainul Abidin atau lebih dikenali sebagai Dr. Asri yang kini BEKAS MUFTI PERLIS telah diberikan oleh Ustaz kaunseling pukul 3 pagi di hotel, Badrol Amin. Begitu POPULARNYA Dr. Asri kini selepas berhujah dengan Tun Faisal dan apabila kalah, mula meroyan mengisytiharkan PERANG terhadap UMNO, rupa-rupanya bekas Mufti Perlis ini dikhabarkan akan dicalonkan di Parlimen P001 Kawasan Padang Besar. 



"Islam huru hara sebab 2 tonggak penting ini tidak berfungsi...Ulama' dan Umara... Betul atau tidak? Nabi sebut benda ni...Ulama'...umara....Ulama' kena menyampaikan...kena bercakap...menegur dan sebagainya... 
saudara.. 
mufti Perlis yang gila ni...akan keluarkan satu buku...saya dapat maklumat dia sedang kumpul bahan-bahan nak kata bahawa perjuangan kita dalam parti menentang kerajaan adalah tidak Syarie.. 
tegak bulu roma saya sekarang...saya kalau sebut mufti ni saya nak..kalau boleh saya pancng je kepalanya... 
dia nak kata kita ni yang berceramah tiap hari ni menentang kerajaan ini..haram..kerja kita ni batil..kerja kita ni haram...sampai dia kata Siti Nurhaliza dosa sedikit..dengar ceramah PAS dan Keadilan dosa banyak..
Ini Mufti Perlis...ASRI..ini BAPAK SETAN..."-Badrol Amin

Kini Dr. Asri bukan lagi BAPAK SETAN yang pernah terpacul di mulut Badrol Amin, kini Dr. Asri disanjung tinggi oleh PAS kerana akan menjadi calon pada PRU-13 ini. Beginilah PAS, boleh cakap apa sahaja ikut sedap mulut tetapi bila bersetubuh sahaja dengan PAS semuanya seperti dilahirkan semula, zuhud seperti tiada dosa. 


Pemikir Politik : Inilah Politik sebenar PAS! Jika isteri boleh dicerai kerana tidak kesefahaman politik, inikan pula gelaran BAPAK SETAN!! Apabila bersetubuh dengan PAS hilanglah GELARAN BAPAK SETAN!! 




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails