Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Jul 25, 2012

KETUA PEMUDA PKR TUMBUK KETUA PEMUDA PAS????


Sebelum ini Ketua Pemuda PAS telah dimalukan dengan bukti video yang mendakwa beliau berbohong semasa berdebat dengan Ustaz Fathul Bari tidak lama dulu. 

Untuk bukti video tersebut : KLIK SINI

Kenyataan Ketua Pemuda PAS itu turut mendatangkan berang Karpal Singh DAP yang menyanggah kenyataan Nasrudin Hassan tentang hudud.

Sebagai aksi tindakbalas, Ketua Penerangan PAS Pusat, Tuan Ibrahim Tuan Man telah membuat kenyataan iaitu beliau mahu Karpal 'tutup mulut' daripada memberi pandangan mengenai prinsip dan dasar parti PAS.

Sila baca kenyataan 'tutup mulut' tersebut : KLIK SINI

Yang paling memalukan dan seperti menconteng arang ke muka seluruh kepimpinan, ahli-ahli dan penyokong-penyokong parti PAS ialah Shamsul Iskandar, Ketua AMK telah menyebelahi Karpal Singh DAP dan menolak hudud PAS!

Kata mudah, di dalam Pakatan Rakyat, bukan DAP sahaja tetapi PKR juga menolak 'mentah-mentah' hudud PAS!

Di bawah adalah translation laporan berita NST. Di antaranya :

KUALA LUMPUR: Sayap Pemuda Parti Keadilan Rakyat telah memilih untuk menyebelahi Pengerusi DAP Karpal Singh dalam menolak aspirasi hudud Pas.

Ketuanya, Shamsul Iskandar Mohd Akin, semalam memberi amaran kepada rakan sejawatannya dari Pas, Nasrudin Hassan Tantawi, bahawa dia telah membuka kotak Pandora, di komen beliau baru-baru ini mengenai pelaksanaan hudud, yang telah menimbulkan kemarahan Karpal dan ahli DAP yang lain.

Beliau berkata ia adalah tidak wajar untuk Nasrudin membangkitkan isu yang sekian lama wujud kerana beliau mendakwa bahawa pendirian pakatan antara PKR, DAP dan PAS pada undang-undang jenayah Islam adalah jelas.

"Saya ingin menasihatkan Nasrudin supaya merujuk persetujuan kita akhir tahun lalu bahawa hudud bukan sebahagian daripada dasar bersama Pakatan Rakyat yang telah dipersetujui oleh semua pihak." SETERUSNYA

Persoalannya besar ialah apakah ahli-ahli dan penyokong-penyokong PAS masih tidak nampak bukti yang ditunjukkan Allah swt tentang pergolakan ideologi yang sangat ketara dalam Pakatan Rakyat?

Apakah kita masih tidak nampak pemimpin PAS tidak mampu menjuarai perjuangan parti itu sendiri dan tersembam ditelunjuk DAP dan PKR?

Apakah masih ada yang tidak sedar bahawa langkah seterusnya ialah menjauhi dan meninggalkan Pakatan Rakyat?

Apakah kita masih tidak sedar?

Sumber : Dr. MiM

Pemikir Politik : PKR pertahankan DAP, Siapa pertahankan PAS??? 2 lawan 1 akhirnya PAS terkandas dalam PAKATAN RANJANG!! Adakah Penyokong PAS masih tidak sedar akan hal ini?? Jangan sebut lagi mengenai HUDUD jika PAS masih dalam PR!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails