Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Jul 28, 2012

LOGO HARI KEBANGSAAN 1 KONSPIRASI??


Logo hari kebangsaan tahun ni seperti rekaan logo budak tadika, malah budak tadika lagi kreatif dalam membuat logo sekarang ni. Ini adalah satu konspirasi pihak kerajaan bagi melihat anak-anak muda peka atau tidak terhadap logo yang simple sempena sambutan 55 tahun hari kemerdekaan, tidak seperti sebelum ini logo-logo yang cantik disamping pertandingan mencipta logo hari kebangsaan bagi melihat logo yang kreatif  dan tercipta, di sini pemikir mencadangkan beberapa logo baharu sempena hari kemerdekaan 55 tahun yang di ambil di Facebook OH MEDIA

RAKYAT MALAYSIA BOLEH TINGGALKAN KOMEN LOGO YANG KREATIF ANTARA NOMBOR 1 HINGGA NOMBOR 7.



Tadi masalah logo yang serius nampak tua. Ini bab lagu pula..aku baca setiap bait lagu ni serius sampai chorus je aku muntah...serius mengampu tahap gila babi..kita kalau dah berbakti kepada rakyat tak perlulah nak mention suruh orang sokong kita #yorais ..apa kelayakan Rais nak cipta lirik untuk lagu kebangsaan?

Lebih baik dia upah M. Nasir atau Aizat ke cipta lirik ni...bukan nk jadi pembangkang...ini lagu kemerdekaan tapi langsung tak ada 1 perkataan pun tulis MERDEKA ke 55...kan haram jadah namanya tu...ni lagu kemerdekaan lah Rais..bukannya projek kempen BN..kalau lagu ni digunakan untuk kempen PRU BN 13 ni serius aku setuju..tapi ni bab patriotiklah rais oi... -HARAPAN ESOK


NAK JADI MACAM LOGO PAS YANG TAK KREATIF NI KE???

Pemikir Politik : Sudah-sudah la tu nak buat bukan-bukan, BN sekarang dh dilandasan terbaik, jangan kerana LOGO simple dan lagu yang direka oleh Rais Yatim ni Rakyat menjadi muak dengan kerajaan!! 


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails