Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Jul 23, 2012

BLOGGER AKU PEDULI APA (APA) BUNUH DIRI???


Hari ini dunia blogger Pro-BN dikejutkan dengan pemergian blogger AKU PEDULI APA (APA) daripada kem BN, kenyataan rasmi yang dikeluarkan oleh Azmi Ibrahim di blog APA sedikit sebanyak tidak melunturkan semangat blogger UMB yang yang kini semakin mendapat tempat untuk mendedahkan segala kerakusan puak pembangkang untuk menawan Putrajaya. 

KENYATAAN RASMI
ADMIN BLOG APA
Kuala Lumpur
22hb julai 2012
10:53 malam


Mulai saat ini aku mengumumkan blog ini bukan lagi blog PRO BN dan blog ini jugak bukan blog PRO PR.Aku mengambil keputusan untuk tidak menyokong mana mana pihak kecuali menyokong keadilan dan menentang kezaliman yang dilakukan tidak mengira siapa,sama ada pemimpin Umno/Barisan Nasional atauPas/PKR/DAP/Pakatan Rakyat.

Dengan ini aku menyerahkan MAHKOTA BLOGGER NO.1 PRO BN kembali kepada sahabat blogger PapaGomo dan aku mohon kepada sahabat blogger KLXpress agar tidak menyenaraikan aku lagi sebagai blogger PRO BN dalam Ranking Alexa untuk bulan hadapan.

Memandangkan aku ini HANTU TIDAK BERTUAN ada lebih baik aku wawarkan status ini secara rasmi untuk memudahkan aku berkarya tanpa mengundang kontrovesi dan menegur siapa saja...apa saja...mengikut penilaian dan pandangan aku tanpa dipengaruhi mana mana pihak.Aku tidak ingin mengundang SENGKETA dengan mana mana sahabat bloggers sama ada yang pro BN atau pro PR dan aku mengharapkan agar sahabat semua faham akan keputusan yang aku ambil ini dan menghormati nya sapertimana aku menghormati kebebasan berkarya semua bloggers.

Semoga kita semua dapat menyumbang kearah penulisan POLITIK yang lebih sihat untuk kesejahteraan negara ini yang akhirnya akan memunafaatkan RAKYAT Malaysia keseluruhan nya.

SELAMAT BERJUANG DENGAN AGENDA DAN PLATFORM MASING MASING.


Azmi Ibrahim,
Aku Peduli Apa @ APA
Kuala Lumpur,
22/7/2012.

Kononya kenyataan bertindak secara neutral oleh APA dan akan menentang segala kezaliman, menentang kezaliman yang bagaimana APA?? Kezaliman KEAMANAN yang setelah 54 tahun negara dipimpin oleh UMNO?? Kini di blog APA sudah menampakkan penentangan terhadap Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak yang selama ini bertungkus lumus dalam memastikan Rakyat dan Negara berada dalam tahap yang terbaik. 

Kenyataan daripada PAS BERUK,

ASSALAM BRO APA. 

SEKARANG TELAH JELAS BAHAWA SAUDARA BUKAN BLOGGER PRO KERAJAAN. ENTRI SAUDARA JUGA SEBELUM INI TAK PERNAH PUN SOKONG KERAJAAN, YG BANYAKNYA SAUDARA DOK HENTAM PAKLAH DAN KERAJAAN. KENAPA SAUDARA HENTAM MEREKA, BUKA KERANA SAUDARA GAGAL MENJADI PELOBI PROJEK YG KONONNYA BERBILLION ITU?? NAMPAK SANGAT PENULISAN SAUDARA KERANA PERASAAN TAK PUAS HATI DAN HASAD, MACAM PENUBUHAN PKR DAN PAS JUGA. BAGI SAYA, SEORANG PEJUANG SEBENAR TAK AKAN LARI DARI LANDASAN PERJUANGAN. KALAU HUKUM HUDUD, LARI DARI MEDAN PERANG BOLEH DI BUNUH! TAK PAYAH BUNUH DAH MATI SENDIRI RASANYA. KPD UMB, HALALKAN SAHAJA ELAUN YG DI BERIKAN KPD APA SETIAP BULAN TU.... ORG MACAM NI, ADA TAK UNTUNGM TAK ADA PUN TAK RUGI... SORRI BRO, LU BIKIN BLOGGER DI LIHAT MACAM SAMPAH!

Setelah APA mendapat rangking nombor 1 dalam Pro-BN, APA terus meninggalkan KEM UMB, kerana APA?? menurut PAS BERUK, APA gagal dalam menjadi PELOBI yang kononya BERBILION RINGGIT?? Rupanya selama ini APA dapat ELAUN daripada UMB setiap BULAN, oleh kerana TAMAKKAN DUIT, APA sanggup lari dari medan perang dan berpaling tadah kepada PEMBANGKANG. Tahniah APA!! Kalau nak ikut HUKUM ISLAM, JIKA LARI DARI MEDAN PERANG NI HUKUMNYA PANCUNG. 

Pemikir Politik : Ramai juga pemimpin keluar UMNO dan masuk pembangkang kerana ingin diBELAI selalu dan dijanjikan dengan BULAN dan BINTANG yang tidak kesampaian!! Pemikir tidak dapat apa-apa elaun pun tapi masih TEGUH berjuang demi masa depan generasi akan datang!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails