Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Sep 20, 2012

KAMPUS UPSI : TNC AKADEMIK ORANG KUAT PKR!!!


Prof. Dr. Omar b. Abdull Kareem 
Timbalan Naib Canselor (Akademik dan Antarabangsa)

20/9/2012- Tg Malim, Sedang kerancakan PRK seluruh IPTA Malaysia, muncul pula berita yang telah lama pemikir dengar sewaktu mula-mula Prof. O ini menjadi TNC Akademik. Hari ini UPSI Daily mendedahkan siapa Prof. O yang sebenarnya. Bekas-bekas MPP juga mengatakan hal yang sama mengenai Prof O ini dan mereka sungguh terkejut apabila ORANG KUAT PKR ini boleh menjadi TNCA UPSI. 


Petikan daripada UPSI DAILY

Prof 'O' dikhabarkan ada mengambil cuti untuk mengikuti siri ceramah Anwar Ibrahim. Dikenderaan miliknya juga terdapat bahan bacaan pro kepada parti pembangkang seperti Suara Keadilan dan Harakah. 
Jika benar dakwaan ini, pihak UPSI DAILY merasakan Prof 'O' harus menumpukan kepada kerjaya politiknya sahaja.

Jika dakwaan ini fitnah mohon Prof 'O' keluarkan kenyataan nafi dan membersihkan dirinya daripada dakwaan ini. 
Seorang ahli akademik sepatutnya bebas daripada partisipasi politik. Dia juga dikatakan pernah mengeluarkan statement suka dengan penulisan UPSIKINI (blog Pro M) kerana sesuai dengan citarasanya.

Prof 'O' juga dikatakan lebih mesra dengan geng-geng Pro M.

Selanjutnya Klik PANAS!!! TNC UPSI Penyokong Kuat 'PKR'? 



 Melihatkan keadaan ini, UPSI sudah lama berada dalam keadaan bahaya kerana terdapat ORANG KUAT PKR ini dalam pentadbiran UPSI. Pemikir juga berasa hairan kenapa selepas Prof. A ini menjadi TNCA, Adam Adli suatu ketika dulu BERANI merusuh di hadapan pintu utama UPSI untuk sambutan tahun baru. Ini menunjukkan ada sokongan daripada orang dalam UPSI yang memegang jawatan tinggi yang menyokong Adam Adli dan konco-konconya untuk membuat kacau di UPSI.

Pemikir juga mendapat maklumat daripada seorang pensyarah UPSI yang memberitahu pemikir bahawa Prof. O ini pernah merampas microfon Datuk Khusairi (ADUN SLIM) sewaktu beliau memberikan ucapan. Ini menunjukkan betapa Ekstreamnya Prof. O ini dalam PKR dan sebab itulah Adam Adli boleh menjadi Ekstream membuat rusuhan di UPSI. 

Berita terkini PRK UPSI, PRO-A mendahului senarai kerusi yang dimenangi tanpa bertanding sebanyak 13 kerusi daripada 29 kerusi yang dipertandingkan setelah penamaan calon di tutup petang tadi dan PRO-M menyapu bersih 2 kerusi Fakulti Seni dan Komputeran kerana tiada calon PRO-A yang bertanding di fakulti tersebut. Mengikut perkiraan pemikir, PRO-A hanya perlukan 10 kerusi sahaja untuk selesa membentuk kabinet MPP sesi kali ini. 

Pemikir Politik : Pihak KPT mestilah mengambil tindakan selanjuntnya dalam perkara ini, bagaimana boleh melepaskan orang kuat PKR ini menjadi TNCA yang merupakan jawatan penting dalam pentadbiran UPSI!! Tahniah kepada PRO-A kerana menang tanpa bertanding di 13 kerusi. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails