Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Sep 24, 2012

#PRKampus UKM : PRO-M DEMO BANTAH PRK!!


24/9/2012 - Bangi, PRO-M telah mulakan propaganda yang mengelirukan mahasiswa/i Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) apabila menggunakan tagline "WE LOVE UKM". Penggunaan tagline ini telah mengelirukan mahasiswa UKM kerana di semua IPTA, PRO-A telah menggunakan tagline untuk untuk mempertahankan Universiti daripada pihak luar yang cuba menganggu-gugat keamanan Universiti. 

Semalam 23 September 2012, telah berlaku satu demonstrasi kecil di Kolej Kediaman Burhanuddin Helmi yang dihadiri seramai hampir 20 orang demostran. Ini menujukkan ketidakmatangan PRO-M dalam PRK kali ini kerana berdemo di atas kesalahan sendiri. PRO-M telah berdemo kerana Suruhanjaya PRK UKM ingin membatalkan pencalonan calon PRO-M kerana telah melanggar syarat-syarat PRK UKM 2012. 

Laungan-laungan "HANCUR-HANCUR UMNO KAMPUS" DAN "HIDUP-HIDUP MAHASISWA" Dilaungkan oleh PRO-M.




INILAH FLYERS YANG TELAH DI EDARKAN OLEH PRO-M UNTUK MEMBURUKKAN ASPIRASI UKM!!


Malam tadi PRO-M telah mengedarkan flyers di tempat menunggu bas supaya mahasiswa/i turun berdemo bagi meramaikan jumlah demonstran. PRO-M sedar bahawa demo mereka di Kolej Burhanuddin Helmi tidak mendapat sambutan mahasiswa/i UKM sendiri. Cubaan untuk mengganggu demokrasi kampus ini merupakan satu perbuatan yang tidak menghormati proses PRK dijalankan demi mendapatkan undi simpati mahasiswa UKM. 

Pemikir Politik : Inilah sifat PRO-M yang sebenar, Matlamat menghalalkan cara untuk memenangi PRK Kampus!! PRO-M semakin ketandusan isu di UKM hingga sanggup mengeluarkan flyers yang cuba memburukkan lawan dengan serangan-serangan BODOH!!

A.B.A
ALLAH BERSAMA ASPIRASI!!







No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails