Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Aug 5, 2012

Abby, Norman rujuk semula???


“Perkara ini kuasa Tuhan. Buat masa ini, masing-masing belum ada respons. Saya tak boleh cakap apa yang bakal berlaku pada masa depan,” kata Memey Suhaiza ketika diaju persoalan jika bekas isteri suaminya, Abby Abadi kembali semula ke pangkuan Norman Hakim.

“Anak juga terbuka mengenai soal itu dan bertanya bila mama (Abby) hendak berkahwin semula dengan papa mereka,” katanya yang menyerahkan kepada ketentuan takdir jika Abby dengan Norman rujuk semula selepas bercerai pada 18 Disember 2008.

Keberkatan bulan yang mulia tahun ini apabila Memey dan Abby berbaik semula selepas kedua-duanya meluangkan masa untuk berbuka puasa pada 1 Ogos yang lalu. Peristiwa yang berlaku atas ketentuan Allah apabila mereka berbaik semula demi masa depan anak. 

“Selepas menanti empat tahun, akhirnya kami berbaik semula. Mulanya, saya dengan abang (Norman) datang mengambil anak di rumah kak Abby dan pada masa itu saya mengambil kesempatan bersalam dengannya. Selepas bersalam, dia terus peluk saya."

Inilah keberkatan dibulan Ramadhan tahun ini selepas 4 tahun dingin kerana kes yang tidak diingini yang berlaku ke atas Norman dan Memey. Keadaan keterbukaan ini menjernihkan hubungan keluarga antara 2 pihak dan bermaaf-maafan itulah yang dituntut oleh agama Islam. Tahniah, Norman, Memey dan Abby.

Sumber - Harian Metro

Pemikir Politik : Demi masa depan anak mereka, ketepikan semua perkara lepas supaya permusuhan tidak terus berpanjangan. Abby jangan sibuk dengan politik je, nanti terabai pulak tanggungjawab terhadap anak-anak.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails