Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Aug 17, 2012

SAH ANWAR PEMIMPIN FREEMASON????


Semakin hari pendedahan demi pendedahan berlaku supaya rakyat melihat siapa Anwar yang sebenarnya, pendedahan kali ini mengenai kaitan Anwar dan freemason yang telah didedahkan kerana nama Anwar Ibrahim tersenarai dalam laman web organisasi tersebut, Civil Service Lodge No. 148, dan peranan Anwar begitu aktif.

Sesetengah ulama Islam menegaskan adalah tujuan utama Freemason ialah mengambil kembali tanah Palestin dan membina kembali Haikal Sulaiman di bawah runtuhan Masjid Al-Aqsa, kemudian akan melebarkan pemerintahannya ke Syria, Iraq, Jordan, Mesir  dan terus menuju ke Al Madinah di Arab Saudi. Pergerakan ini didakwa dibentuk bagi mengembangkan fahaman Yahudi dengan cara bergiat cergas di dalam bidang pendidikan, politik, budaya dan sosial.

Gerakan ini berkembang di seluruh dunia termasuk di negara-negara Islam seperti Turki era Mustafa Kamal Ataturk. Freemason juga berkembang luas di Mesir, Maghribi, Lubnan, Malaysia dan lain-lain. Gerakan ini dikaburkan melalui kegiatan amal seperti membantu keluarga yang miskin dan menganjurkan pertunjukan amal untuk disedekahkan kepada mereka yang memerlukan.

Gerakan ini jelas nyata memperjuangkan kewujudan negara Israel dan Yahudi di bumi Palestin antara tahun 1940an dan 1970-an. Lantaran orang Islam bersikap anti-Freemason, anti-Semitisme dan anti-Zionisme. Ada yang mengaitkan Freemason dengan Dajjal yang akan hadir pada akhir zaman. Ini berdasarkan simbol Free Masonic yang dikenali "Satu Mata Melihat Semua" (All Seeing One Eye) dikatakan menyerupai Dajjal bermata satu. 





“Sebagai sebuah negara yang menyokong sepenuhnya perjuangan rakyat Palestin, semua rakyat negara ini termasuk pemimpin pembangkang harus bersama-sama mendukung hasrat ini.

“Dengan kata lain, mana-mana pemimpin sekalipun tidak sepatutnya mengeluarkan kenyataan yang bertentangan dengan hasrat ini walaupun ia sekadar menyentuh isu keselamatan Israel,” - GeoStrategis Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Dr. Azmi Hassan

Anwar mempunyai hubungan yang bagaikan “adik beradik” dengan para pemimpin Yahudi dan Neo-Con antarabangsa seperti Paul Woltfowitz, George Soros, Joe Santos dan sebagainya.

Malah pada satu masa, dikatakan Anwar pernah mengadakan satu “apology tour” mengelilingi dunia dan memohon maaf kepada rakan-rakan Yahudinya atas ketelanjuran mulut Ketua Pembangkang yang ketika itu kononnya “menghentam” kepentingan Yahudi.

Dikatakan juga bahawa Anwar di dalam “lawatan memohon maaf” itu memberi alasan bahawa dia terpaksa berlakon menghentam Yahudi dan kepentingan rakannya itu bagi memenangi hati umat Islam di rantau Asia Tenggara.

Persoalannya, apakah benar Anwar Ibrahim itu benar-benar merupakan seorang pemimpin Freemason dan jika tidak benar, mengapa pula pihak Yahudi benar-benar memberi perhatian serta menyokongnya?

Orang lain pun buat salah di Malaysia, namun mereka tidak menarik minat Yahudi. Namun berbeza dengan Anwar, para pemimpin Yahudi begitu berminat untuk mengulas dan campur tangan dalam hal ehwal urusan dalaman di negara berdaulat ini.

Lebih hebat lagi, setelah Anwar “tumbang” dan “hampir mampus” karier politik kerana kesalahannya sendiri, siapakah yang “mengutip” Anwar serta memberikan sokongan moral atau kewangan kepadanya sehingga dia mampu bangkit buat kacau di Malaysia?

Siapa yang menyediakan dana kepada gerakan-gerakan politik Anwar di Malaysia dan bagaimana pula dengan audit di Amerika Syarikat yang mempertikaikan tindakan Anwar yang dikatakan melarikan sejumlah wang kerajaan di negara itu melalui “Foundation For The Future”?

Dan hingga kini, Anwar masih lagi “selamat” dan “bebas”, malah memiliki kekayaan luar biasa meskipun dia hanyalah seorang bekas banduan yang mengaku “tidak berharta” sebelum dipenjarakan dulu.

Saya tidak fikir Anwar akan menjawab segala persoalan tersebut dan sebagaimana biasa, dia hanya akan menyalahkan UMNO serta kemudiannya menyatakan bahawa semua dakwaan tersebut adalah konspirasi “jijik” kerajaan BN.

Pemikir Politik : Sudah terang lagi bersuluh BABI (Bro Anwar Bin Ibrahim), mengapa anwar tidak keluarkan satu kenyataan menentang namanya tertera dalam laman web yahudi ini??  Bagaimana Anwar mahu mengelak lagi??? Rakyat Malaysia fikir-fikirkanlah, kepada pecacai PR yang dok spin sana sini na!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails