Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Aug 8, 2012

PRU-13 : HARAM!! BERDOSA UNDI DAP!!!


Bagaimana dengan undi pembangkang Islam kepada DAP?

Haram, berdosa undi DAP

KOTA BHARU 7 Ogos - Adalah haram dan berdosa untuk umat Islam menyokong DAP yang secara terang-terangan menentang penubuhan negara Islam serta pelaksanaan hukum hudud.

Pengasas Pondok Geting, Tumpat, Abdullah Sa'amah berkata, umat Islam juga tidak boleh menyokong mana-mana pihak yang bekerjasama atau menjalin pakatan dengan DAP pada pilihan raya kerana sokongan itu akan turut membawa kemenangan kepada DAP.

Beliau berkata, agenda perjuangan DAP berbeza dengan MCA dan MIC dalam Barisan Nasional (BN) yang digolongkan sebagai bukan kafir harbi iaitu tidak membawa kemudaratan kepada kedudukan Islam dan umat Islam.

"Perjuangan DAP tidak terima Perlembagaan negara, mereka mahu sama rata Islam dan bukan Islam, kuil dan masjid juga mahu sama rata. Wajib orang Islam dalam Pas, UMNO dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) menolak DAP yang mencari jalan hendak menguasai negara melalui undi pada pilihan raya."

Sumber : Utusan Malaysia. 8 Ogos, 2012

Orang PAS sewenang-wenangnya berkata HUKUM ALLAH hanya untuk ORANG ISLAM SAHAJA. Terbitnya dari mulut orang-orang ini disebabkan oleh UMNO berkata HUKUM HUDUD itu WAJIB kepada ORANG BUKAN ISLAM (KAFIR).

Meroyan sakan mereka berkata HUKUM ALLAH hanya untuk ORANG ISLAM SAHAJA. Padahal, Hukum Allah juga ADA yang DIWAJIBKAN keatas ORANG BUKAN ISLAM (KAFIR). Contohnya HUKUM JIZYAH (CUKAI) seperti yang dinukilkan dalam al-Qur'an:

"...iaitu dari orang-orang yang diberikan Kitab (kaum Yahudi dan Nasrani), sehingga mereka membayar "JIZYAH" dengan keadaan taat dan merendah diri". [Surah At-Taubah: ayat 29]

HUKUM JIZYAH itu BUKAN Hukum Allah ke wahai PAS ?

Sesungguhnya, Hukum Allah tidak semua hanya untuk orang Islam sahaja, sebaliknya, orang BUKAN ISLAM juga ada yg dikenakan Hukum Allah keatas mereka, termasuklah Hukum HUDUD.

Malangnya, orang PAS tidak dapat membezakan antara HUKUM KHALIFAH (Hudud, Jizyah, etc.) dengan HUKUM INDIVIDU (puasa, solat, zakat etc.).

Apakah kamu ini golongan RUWAIBIDHAH wahai PAS ? Jangan sekali-kali khianati agama Allah kerana sedikit keuntungan duniawi. - Pomen Siam


Pemikir Politik : Jangan dilupakan siapa Lim Kit Siang semasa 13 Mei 1969, lihat sahaja agenda perjuangan DAP yang banyak meminggirkan orang Melayu, bertapa rasisnya DAP sehingga mahu mengubah segala-galanya menjadi hak sama rata yang dari semua aspek termasuk Agama!! Sedarlah orang Melayu ISLAM, sedarlah!! sedarlah!! sedarlah!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails