Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Aug 21, 2012

PAS KUTIP ZAKAT FITRAH!!!


Pagi 1 syawal lagi PAS dah buat onar apabila mengutip Zakat Fitrah di salah sebuah Masjid Kampung Batak Rabit. Adakah PAS ditugaskan menjadi amil yang mengutip zakat dikawasan berkenaan dan mengeluarkan resit daripada PAS?? Jika benar dilantik menjadi amil yang mengutip wang zakat mengapa perlu memberikan resit daripada PAS?? Pelbagai persoalan timbul dan dimana wang tersebut diserahklan??

Terkejut saya dipagi hari didalam sebuah masjid di Kampung Batak Rabit, Teluk Intan apabila saya membayar fitrah kepada Parti Islam Semalaysia (PAS) dan bukannya kepada Pusat Zakat Dan Fitrah, Jabatan Agama Islam, Perak. Kenapa harus jadi begini dan apakah hak untuk Parti Pas mengutip Fitrah kepada Rakyat. Ini sudah menjadi satu kesalahan bagi undang-UNDANG Kerajaan Malaysia. Apakah Parti Pas sudah tiada duit untuk digunakan bagi PRU nanti dan cara itu sahaja digunakan untuk mendapatkan duit. Tiadakah cara lain untuk menipu rakyat lagi dan ini jelas menunjukkan Parti Pas sudah mula menipu rakyat. SemOga Allah memberikan pembalasan kepada Ahli2 Parti Pas termasuk para Pemimpin Pas yang bersubahat didalam perancangan aktiviti kotor ini. - PENDITA ALAM

Pemikir Politik : PAS semakin ketandusan idea, pagi hari raya telah berkempen dan menggunakan resit PAS dan mengutip wang zakat!!



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails