Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Aug 13, 2012

HAIRIE OTHMAN NAZAK????


Hairie Othman nazak??? Inil hanyalah satu teori Pemikir Politik sahaja, Hairie Othman ini bukanlah nazak kerana dipanggil oleh malaikat maut tetapi semakin nazak setelah bergelar USTAZ PAS sehingga boleh mengeluarkan satu Teori Konspirasi yang mengaitkan Perdana Menteri, Timb. Perdana Menteri dan Menteri  Penerangan, Komunikasi,  Kesenian dan kebudayaan di laman Twitternya peribadi miliknya pada 4 Ogos 2012 pada pukul 2.48 Petang. 


Inikah USTAZ PAS yang sebenarnya?? Apabila masuk sahaja menjadi ahli PAS, boleh mengeluarkan kenyataan yang kontroversi bagi menaikkan namanya di persada politik negara?? Ataupun Hairie Othman atau pelakon yang popular sebagai Leftenan Adnan ini ingin menjadi calon PAS pada PRU-13 akan datang?? 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQUyEhGbjdqXbzuZ12r8X9KOKZN46sai3yzDSx-mO3cq5NQ1ZK4wuqmB8odRgcaFjUqBjHYFKbmpahANu1OsirikI2_nwpRnT7_fTN197UJXteRkN2X3Eqn2M2LKEQk6STgJLkd3NFKmRD/s1600/Screen+shot+2012-08-04+at+3.53.36+PM.png

Pada 21 JUN 2012 yang lepas Hairie Othman secara rasmi dan buat julung-julung kalinya memberi tazkirah di hadapan pecacai-pecacai PAS di Batu Gajah Perak. PAS telah mula menarik perhatian-perhatian artis Malaysia untuk menjadi ahli PAS supaya dapat menumpang kepopularan demi kepentingan politik dan undi pada pilihan raya akan datang, PAS semakin terdesak kerana sokongan Rakyat kepada PAS semakin menurun gara-gara penipuan dan pembohongan PAS selama ini. 


Berita tersebar sekitar bulan September 2006 yang dikaitkan dengan Hairie Othman,

Dua Pelakon Lelaki Ditahan Khalwat
ALOR STAR: Dua pelakon lelaki drama popular ditahan penguat kuasa Pejabat Agama Daerah Langkawi kerana dipercayai berkhalwat dengan dua wanita di sebuah bilik hotel di Kelibang, dekat Kuah, Langkawi, awal pagi semalam.

Pasangan mereka tidak terbabit dalam lakonan dan menetap di Langkawi dan dipercayai sudah lama mengenali seorang daripada pelakon lelaki itu.

Dua pelakon itu masing-masing sudah beristeri dan mempunyai anak di Kuala Lumpur, manakala pasangan mereka berusia 24 tahun. Seorang daripadanya tidak bekerja dan seorang lagi pengurus sebuah butik kecantikan di pulau berkenaan.

Difahamkan, pelakon itu menyewa bilik berkenaan sejak 1 September lalu kerana sedang menjalani penggambaran drama di pulau itu.

Seorang daripada pelakon lelaki terbabit pernah memegang peranan utama dalam sebuah filem berunsur patriotik manakala seorang lagi lebih dikenali sebagai hero drama bersiri. Kedua-dua mereka sudah beristeri serta mempunyai anak.

" Katanya, kedua-dua wanita itu berusia 24 tahun dan seorang daripadanya adalah pengurus di sebuah butik kecantikan manakala seorang lagi ibu tunggal dan tidak terbabit dengan dunia lakonan.

“Pada mulanya, kedua-dua pelakon lelaki itu enggan bekerjasama apabila diminta menyerahkan kad pengenalan malah cuba melarikan diri tetapi berjaya dikawal lima penguat kuasa Padal yang mengepung bilik itu.

“Mereka akhirnya mengalah dan merayu supaya dibebaskan kerana bimbang perkara berkenaan akan diketahui isteri masing-masing dan periuk nasi mereka akan terjejas,” katanya.

Saiful Aswad berkata, dua pelakon itu turut mendakwa baru mengenali dua wanita terbabit tetapi dinafikan pasangan mereka yang mendakwa sudah lama mengenali kedua-dua pelakon berkenaan dan sering bertemu jika ada kelapangan."


PESANAN KHAS DARIPADA PRESIDEN PAS HADI AWANG UNTUK SELURUH PEMIMPIN PAS DAN PECACAI-PECACAINYA!!


Kebanyakkan artis yang menjadi ahli PAS ini mungkin ingin mencuci segala dosa yang pernah dilakukan dan ingin masuk syurga Nik Aziz hanya dengan mengundi dan menjadi ahli PAS. Lihat sahaja Abby Abadi, Bob Lokman dan Aishah semuanya masuk PAS, kononnya ingin bertaubat, jika ingin bertaubat perlukah masuk parti politik?? terang-terangkan PAS adalah PARTI POLITIK dan bukannya sebuah badan NGO atau sebuah Jabatan Agama Islam, atau mereka ini ingin memperbodohkan Rakyat Malaysia sekali lagi, mereka ingat seperti dalam lakonan menjadi ahli politik ini. Jika PAS memang benar, mereka perlukan banyak pelakon-pelakon yang boleh berlakon di hadapan rakyat bagi memancing undi. 

Pemikir Politik : Ostat PAS kebanyakkannya sesuka hati mengeluarkan kenyataan demi kelangsungan politik untuk mencari undi dan kepopulariti dalam dunia politik, kini artis-artis menjadi bahan untuk PAS memancing undi untuk PRU-13!! Pecacai PAS boleh fikirkan sejenak kata-kata hadi Awang di atas!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails