Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Aug 14, 2012

OPS SELAMAT : KEMALANGAN MAUT DI SELAYANG!!!


Hari ini 14/8/2012 pada pukul 6 petang di MRR2 Kepong - Selayang telah berlaku satu kemalangan maut yang melibatkan sebuah kereta dan sebuah motorsikal. Kemalangan yang berlaku berhampiran Taman Baiduri ini telah mengakibatkan seorang penunggang motosikal meninggal dunia ditempat kejadian kerana melambung akibat dirempuh oleh sebuah kereta kancil berwarna silver. Mangsa yang menunggang motosikal Modenas Kris bewarna biru telah dirempuh daripada belakang ketika sedang menjawab telefon di tepi jalan.


Sewaktu pemikir tiba ditempat kejadian, mangsa yang merupakan berbangsa Melayu masih lagi dalam keadaan nazak dan terdapat seorang orang awam mengajar Allahyarham mengucap, namun Allahyarham tidak memberikan sebarang tindak balas. Hasil penelitian pemikir terhadap Allahyarham mendapati kaki kanan Allahyarham patah di bahagian buku lali dan mengalami kecederaan di bahagian pinggang. Itu hanyalah pandangan rambang pemikir terhadap Allahyarham dan ketika itu ambulans dan pihak polis masih lagi belum sampai ditempat kejadian dan mungkin Allahyarham meninggal disebabkan perkara lain hasil post-mortem pihak polis. Pemikir ketika kejadian sedang menuju ke pejabat bekas Timb. Ketua Menteri 1 Pulau Pinang Ybhg Dr Fairus untuk majlis berbuka puasa di Selayang. 

Foto-foto sekitar kejadian kemalangan


Kereta yang melanggar mangsa


Motosikal milik Allahyarham


Ibu mangsa yang meratapi pemergian Allahyarham.



Seorang orang awam yang memeriksa nadi Allahyarham

Pemikir Politik : Buat semua pengguna jalan raya, berhati-hatilah sewaktu memandu kenderaan masing-masing, ingatlah yang tersayang. Al-Fatihah kepada Allahyarham.

1 comment:

Dato Wan Malek said...

Al-Fatihah dan Takziah diucapkan kpd ahli keluarga Allahyarham

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails