Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Aug 24, 2012

CD CHINADOLLL DIEDARKAN DI RUMAH TERBUKA SAMM???


Pada Hari Raya Kedua lepas Anwar Ibrahim telah mengadakan rumah terbuka di Taman Guar Perahu, namun hanya 1000 orang sahaja hadir sehinggakan banyak juadah yang disediakan tidak habis dan terpaksa dibungkus untuk dibawa balik oleh tetamu yang hadir, Kini Cikgu Bard tidak mahu perkara sama berulang oleh yang demikian terpaksa memberikan cenderahati khas kepada 3000 tetamu terawal yang hadir di rumah terbuka SAMM di Tmn Seri Acheh, Nibong Tebal. 


Cadangan untuk Cikgu Bard, jika ingin memberikan cenderahati khas tersebut, jangan beri Aiskrim Cap Jamban, Jam Omega pasar malam ataupun KY Jelly Cap Trivoli Villa tetapi bagilah CD Chinadoll Anwar kepada tetamu yang hadir supaya mereka dapat melihat sendiri skill terhebat Anwar Ibrahim sambil menikmati juadah yang sedap-sedap tu. Jika bagi CD Chinadoll tu comfirm jangan kata 3000 ribu akan hadir tetapi 300K yang akan hadir untuk rumah terbuka SAMM. 

Jika dulu SAMM kata mereka tidak dipengaruhi oleh mana-mana parti politik tanah air dan kini terbukti bahawa PR adalah dalang disebalik semua kegiatan SAMM selama ini yang menggunakan Mahasiswa untuk menghuru-harakan negara dengan demonstrasi jalanan keranda, pocong, batu nisan dan kalungan bunga, termasuk jugalah ADAM ADLI yang turunkan bendera tertera gambar YAB PM di PWTC. Lajim Ukim juga akan berucap dirumah terbuka SAMM sebagai "Angin Perubahan Dari Sabah" eloklah dengar apa Lajim Ukim tu nak cakap, nanti sampai masa pendedahan demi pendedahan akan berlaku untuk Lajim Ukim dan dengar cerita BN yang bayar Lajim Ukim supaya meninggalkan BN Sabah, mengapa Lajim Ukim perlu dibayar untuk meninggalkan BN?? Nantikan pendedahan apabila sampai waktunya nanti.

Pemikir Politik : Ingat tu Cikgu Bard, CD Chinadoll untuk tayangan perdana di rumah terbuka SAMM untuk menarik lagi ramai tetamu yang hadir. Kehkehkehkeh!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails