Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Jun 25, 2012

#AMAN KAMPUS : SPY SMM KANTOI BODOH!!!

Selesai sahaja Aman Kampus melabuhkan tirai di Sarawak, Anak Sarawak Pulang Berbakti tempoh hari, terdapat beberapa beita tergempar mengenai Aman Kampus, salah satunnya ialah SPY yang telah dihantar oleh Sampah Mahasewel Malaysia (SMM). Mahasewel yang bernama Mohammad Syukri Bujang Hassim yang merupakan Mahasewel daripada UiTM Kota Samarahan Sarawak telah mengikuti keseluruhan Aman Kampus Kenyalang yang telah bermula di UNIMAS dan berakhir di Mas Gading.

Inilah strategi SMM yang menghantar orang-orangnya seperti MASUK AIR untuk cuba mendekati AMAN KAMPUS dan mencungkil seberapa banyak maklumat-maklumat mengenai ASPIRASI MALAYSIA supaya digunakan dalam Pilihan Raya Kampus (PRK) akan datang. Pemikir juga dimaklumkan bahawa terdapat juga 2 orang muslimat PAS yang mengikut Aman Kampus Kenyalang ini, namun masih pandai menyembunyikan identiti sebenarnya. 

Presiden ASPIRASI MALAYSIA, MOHD SHAHAR ABDULLAH yang sempat pemikir hubungi menyatakan rasa sedih kerana masih ada Mahasiswa yang cuba menjadi PENGKHIANAT dan GUNTING DALAM LIPATAN dengan niat MURNI Aman Kampus untuk BERBAKTI KEPADA MASYARAKAT. 


MUKA NAMPAK MASUK AIR TETAPI MEMPUNYAI NIAT JAHAT!!

KEBODOHAN Mahasewel ini terbongkar juga setelah lama pihak-pihak memerhatikannya yang agak mencurigakan dalam Aman Kampus selama ini. Pemikir yang sempat juga berdebat dengan Mahasewel ini dan dengan rasa tidak bersalah menyatakan hasrat menjadi PRESIDEN SMM!! Semoga Mahasiswa berhati-hati dengan cubaan LICIK SMM ini!!

Pemikir Politik : Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh di tanah jua!! Pengkhianat WAJIB dihapuskan demi masa depan negara pada masa akan datang!! ASPIRASI PERLU BERHATI-HATI DALAM MEMILIH MAHASISWA YANG BENAR-BENAR INGIN BERBAKTI KEPADA MASYARAKAT!!

A.B.A
ALLAH BERSAMA ASPIRASI!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails