Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Jun 11, 2012

PKR YAKIN TAWAN JOHOR???




PILIHAN TEPAT UNDILAH BARISAN NASIONAL [ X ]



Selepas ceramah Anwar di Jeli hanya halimunan sahaja yang pergi mendengar ceramahnya, kini berlaku di Johor Dewan Serbaguna Sg Lalang untuk ceramah Chua Jui Meng yang sebelum ini dikatakan ingin menjadi Menteri Besar Johor jika PKR menang di Johor!!


Anwar berceramah untuk halimunan

Bayangkan kawasan Peti Undi milik PKR pada tahun 2008 telah bertukar wajah...mengapa keadaan ini berlaku??Segelintir rakyat Johor yang dahulunya tegar pembangkang sekarang ini ramai sudah INSAF.eloklah tu..ditambah pula dengan kebodohan Nizar yang cuba memburukkan imejSultan Johor telah membuatkan lebih ramai Rakyat Johor meluat dengan pembangkang. - Harapan Esok



"Pertama Sekali Saya Ingin Ucapkan Ribuan Terima Kasih Dimana Tadi Saya Dengar Ikrar Taat Setia Dan Sayang Kepada Saya. Begitu Juga, Saya Sayang Rakyat Saya.

Tiada Rakyat, Tiada Raja. Raja Dan Rakyat Berpisah Tiada. Lagi Satu Saya Nak Ingatkan Semua, Saya Ada Permintaan, Saya Nak Rakyat Saya Semua Bersatu, Tak Kira Kaum, Mesti Bersatu. Bersatu Kita Kuat, Bercerai Kita Runtuh. Saya Tidak Akan Lupa Hari Bersejarah Ini Sampai Bila-Bila".

Titah DYMM Tuanku Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar, Sultan & Yang Dipertuan Bagi Negeri & Jajahan Takluk Johor Darul Takzim. - Melayu Pasir Gudang


Belum ada lagi Sultan di Malaysia yang menerima masuk rakyat berhimpun di Istana untuk dibuat Himpunan Taat Setia dan memorandum melainkan Sultan Ibrahim yang menerimanya pada pukul 3.30ptg semalam di Istana Pasir Pelangi.

2 hari selepas 'Press Conference' oleh Seketeriat 'Himpunan Taat Setia' kedatangan dijangkakan hanya 5000 orang. Selepas 2 hari berubah kepada 10,000 orang. Dan Semalam terbukti, tanpa dijanjikan makan minum, tempat berteduh dan dikatakan hanya sampai di pagar Istana untuk disampaikan memorandum, tidak mematahkan semangat rakyat Johor untuk berhimpun. Dan kedatangan 30,000 rakyat bukti ketaatan dan kesetian kepada Sultan tidak berbelah bahagi.

Tanpa menghiraukan panas terik dan tidak berpayung, baginda turun bersalaman dengan rakyat lebih kurang 1 jam. Dan menarik untuk dikongsi beberapa ayat Tuanku ketika bersalam bersama rakyat yang berebut-rebut mahu bersalam dengan baginda dan tidak tahu ditujukan kepada siapa."Dia nak salam apa-apa ditarik".

Malah ketika di perkarangan Istana Pasir Pelangi ketika diminta untuk diambil gambar Proton Neo WWW1 baginda, dengan spontan baginda berkata,"Ambillah".

Itulah Sultan Johor yang Rakyat Johor kenal. Baginda tidak pernah menghampakan rakyat dan bertimbang rasa apabila membuat sesuatu keputusan. Baginda tidak sesekali menerima rakyat sekadar di pagar Istana. 

Daulat Tuanku.

Pemikir Politik ; Ampun Tuanku, Patik Mohon Tuanku Haramkan Penderhaka Nizar Masuk ke Negeri Johor Darul Takzim, Ampun Tuanku..DAULAT TUANKU!! DAULAT TUANKU!! DAULAT TUANKU!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails