Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Jun 28, 2012

KELANTAN : PAS PARTI MUNAFIK!!


Apabila orang munafik datang kepadamu, mereka berkata: Kami mengakui bahawa sesungguhnya engkau sebenar-benarnya Rasul Allah. Dan Allah sememangnya mengetahui bahawa engkau ialah Rasul-Nya, serta Allah menyaksikan bahawa sesungguhnya pengakuan mereka adalah dusta.[1] Mereka menjadikan sumpah sebagai perisai, lalu mereka menghalangi (manusia) dari jalan Allah. Sesungguhnya amat buruk apa yang mereka kerjakan.[2] Yang demikian kerana mereka mengaku beriman kemudian mereka menjadi kafir, maka dimeteraikan atas hati mereka; lalu mereka tidak dapat memahami.[3] (Al Munafiquun:1-3)

Terdapat 2 golongan yang tidak berpuas hati di Kelantan tempoh hari, 1 golongan yang menuntut JANJI MANIS daripada PAS dan 1 golongan lagi menuntut royalti minyak. 3000 orang telah hadir untuk menuntut royalti minyak, namun 1000 sahaja yang menuntut JANJI MANIS PAS yang belum ditunaikan lagi. 

PAS hanya pandai mengukir janji kepada rakyat, namun perlaksanaannya langsung tidak dapat dibuat, inilah pemimpin PAS yang hanya gilakan kuasa untuk ke PUTRRAJAYA demi memerintah Malaysia, bayangkan KELANTAN selama 22 tahun dibawah PAS, langsung tiada sebarang pembanggunan yang dibuat, masalah air di Kelantan telah berlarutan selama 22 tahun!! Namun apa tindakan PAS untuk menyelesaikannya?? adakah ini pemimpin yang ingin dipilih untuk PRU-13 nanti??


Kerajaan Negeri sahaja PAS tidak mampu untuk mentadbir dengan baik untuk menyelesaikan masalah rakyat, inikan pula ingin menjadi kerajaan pusat dengan bertanding 60 kerusi parlimen sedangkan parlimen mempunyai 222 kerusi dipertandingkan. Adakah PAS layak menggantikan UMNO sedangkan tidak sampai separuh pun PAS bertanding untuk kerusi parlimen seluruh negara! Hakikatnya dalam PR, PAS hanya menjadi pak turut dan DAP menjadi kepala dalam PR!!

PAS sememangnya pandai berjanji tetapi waktu menunaikannya memang lambat dan mungkin tak dapat...kenapa puak 'R' tak nak menuntut perkara yang sama iaitu 22 janji manis yang belum ditunaikan?

Kalau derhaka kepada PAS maka masuk NERAKA!

Puak 'R' rela kerajaan PAS mungkir janji!

Nak pilih 1 royaltu atau tuntut 22 janji?? - Harapan Esok


Pemikir Politik : Parti Ajaran Sesat! inilah nama sesuai bagi PAS apabila hanya menjanjikan SYURGA DUNIA dengan hanya mengundi PAS!! Namun segala janji untuk rakyat tidak dapat ditunaikan!!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails