Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Jun 13, 2012

KAMPUS : IBRAHIM ALI PENGARAH UiTM??


12/6/2012 pukul 2.30 petang di Dewan Seri Budiman UiTM Shah Alam telah berlangsungnya satu forum IDEOLOGI MAHASISWA MELAYU yang telah dianjurkan oleh Persatuan Waris Adat Perpatih UiTM Shah Alam dan kerjasama Yayasan Negeri Sembilan telah menampilkan 3 orang ahli panel yang amat disanjungi Mahasiswa iaitu YB Datuk Ibrahim Ali, YB Senator Ezam Mohd Noor dan Yg Bhg. Dr Mohammad Fairus Bin Khairuddin. 





Menurut Datuk Ibrahim Ali, beliau pernah menjadi Pengarah UiTM semasa beliau menjadi KEPALA DEMOSTRAN di UiTM sewaktu beliau menjadi Mahasiswa UiTM pada tahun 1974 sehinggakan UiTM ditawan dan pihak polis tidak dapat masuk ke UiTM. Hasil demontrasi itu UiTM ditutup sebulan "Saya ketika itu memperjuangkan ITM dinaikkan taraf menjadi Universiti dan bukannya berdemonstrasi untuk menjatuhkan kerajaan" katanya. 

"Jika Parti Politik masuk dalam Kampus, hancur kampus, mahasiswa akan bertelagah sesama sendiri kerana politik dan tidak akan menumpukan kepada pelajaran" 


Menurut Senator Ezam, "Parti Keadilan itu tidak pernah ADIL kerana Keadilan dalam Islam adalah meletakkan sesuatu kepada tempatnya, dan Dasar Malaysia Malaysia yang dicanangkan oleh pembangkang itu adalah tidak relevan dan tidak pernah adil mengikut konteks Islam" 

"Saya pernah duduk di penjara kamunting selama 1 tahun setengah dan 2 tahun di penjara kajang, saya dahulu kepala demostran dan saya sedar, saya U-TURN semula untuk kembali ke pangkal jalan kerana saya tidak mahu negara saya dijual dan tidak mahu negara saya huru-hara"


Dr. Fairus yang juga Bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang menjelaskan bahawa "PAS bukanlah sebuah parti Islam sebenar kerana dalam PAS kuatnya fahaman SYIAH dan WAHABBI sehinggakan boleh mengelirukan AHLUL SUNNAH WAL JAMAAH" 

"Kami sedang meminta Majlis Fatwa Kebangsaan untuk mengkaji semula perkataan ISLAM yang digunakan pada nama PARTI yang boleh menyesatkan UMAT ISLAM kerana PAS ini adalah PARTI AJARAN SESAT"

GAMBAR SEKITAR FORUM PETANG TADI :


MAHASISWA DAN MAHASISWI YANG MENGHADIRI FORUM


KEHADIRAN AHLI PANEL


HADIRIN YANG KUSYUK MENDENGAR CERAMAH


KAMAL MAARUF YANG DIPERTUA WARIS (BERBAJU MERAH)
PENGANJUR FORUM IDEOLOGI MAHASISWA MELAYU

Pemikir Politik : Bersemangat sungguh Tok Him sehingga berdiri dalam menyampaikan ceramahnya, kesedaran Mahasiswa harus dilakukan supaya tidak terpesong daripada landasan sebenar!!

A.B.U
ALLAH BERSAMA UMNO!!





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails