Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Jun 10, 2012

KAMPUS : ADIK ADAM ADLI MASUK UPSI???


Adam Adli, siapa tak kenal? seorang mahasewel yang turunkan bendera Datuk Seri Mohd Najib Abdul Razak di PWTC yang telah menggemparkan seluruh negara tindakan bodohnya dan telah banyak membuat siri-siri demonstrasi dan rusuhan mahasewel terutama di hadapan pintu utama UPSI pada awal tahun baru tahun ini. 


Namun hari ini pemikir dimaklumkan bahawa ADIK ADAM masuk UPSI untuk mendaftarkan diri sebagai mahasiswa UPSI yang mengambil jurusan pendidikan TESL, sama seperti ADAM ADLI. Sungguh terkejut pemikir mendengar berita tersebut, tetapi selepas pemikir semak semula siapakah gerangan ADIK ADAM, pemikir mendapat maklumat sahih bahawa ADIK ADAM yang dimaksudkan ialah adik seorang EXCO Kelab CHEDET yang bernama ADAM MUKHRIZ.  Adik Adam telah mendaftarkan diri sebagai seorang Mahasiswa dan bukannya Mahasewel seperti ADAM ADLI yang telah digantung pengajian 3 semester. 


Inilah pesanan Adam Mukhriz kepada adiknya supaya jangan jadi seperti Adam Adli yang telah memburukkan nama Universiti sendiri. Semoga Adik Adam ini menjadi AKTIVIS MAHASISWA yang MEMPERJUANGKAN MAHASISWA ke jalan yang BETUL dan bukannya jadi PENDEMO yang BARING TENGAH-TENGAH JALAN RAYA tengah-tengah MALAM sehingga MERUSUH menyerang pihak polis!! Pemikir mendoakan supaya Adik Adam dapat keputusan yang cemerlang bukannya digantung pengajian dan dapat menyesuaikan diri sebagai mahasiswa UPSI. Kepada mahasiswa yang mendaftarkan diri hari ini pemikir ucapkan Selamat menjadi ANAK KANDUNG SULUH BUDIMAN!! 



Pemikir Politik : Tahniah ADIK ADAM, jadilah Mahasiswa yang baik dan bukannya MAHASEWEL yang mencemarkan nama UPSI!! Boleh LAWAN YUYU LUNA Adik Adam ni!!

A.B.A
ALLAH BERSAMA ASPIRASI

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails