Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Jun 25, 2012

SELANGOR : PKR TERDESAK, RAKYAT TOLAK PR!!!


PKR cuba mengelak masalah dalaman yang terdapat di Selangor apabila mendesak Khalid gagap menggantung tugas Faekah kerana terlibat mempengaruhi sebuah syarikat milik kerajaan negeri memberi peluang peniagaan kepada sebuah firma guaman yang dikatakan ada hubungan keluarga dengannya. Beinilah PKR apabila berkuasa, kuasa yang diberikan oleh rakyat pada PRU-12 disalahgunakan demi kepentingan sendiri. 

Ketua Penerangannya, Shuhaimi Shafie berkata, Abdul Khalid seharusnya bersikap konsisten dengan tindakan dan kenyataannya sebelum ini, selain perlu mencadangkan siasatan penuh terhadap Faekah.

''Saya rasa lebih baik digantung dahulu tugas pegawai yang terlibat (Faekah) supaya siasatan dapat dilakukan. Ia juga bagi mengelakkan rasa tidak puas hati. Elok digantung dulu sama seperti kes-kes sebelum ini kerana tindakan itu dilihat lebih konsisten.

''Jadi tidaklah nanti ia menjadi tuduhan-tuduhan besar kononnya Menteri Besar melindungi Setiausaha Politiknya,'' 

Kini PAS terus tertekan kerana seramai 137 orang penyokong di Kelantan telah masuk UMNO di Tanah Merah. Borang penyertaan sebagai ahli UMNO diserahkan bekas ketua cawangan Pas Manal 1, Joni Yaakob kepada Ketua UMNO Bahagian Tanah Merah, Datuk Ikmal Hisham Abdul Aziz pada majlis Selamat Tinggal Pas.

Joni berkata, beliau meninggalkan Pas kerana sudah tidak percaya dengan perjuangan parti tersebut dalam membela kepentingan Islam di negara ini.

Katanya, Pas kini hanya mementingkan politik semata-semata dan dalam masa yang sama kebajikan rakyat khususnya di kawasan itu langsung tidak pernah dibela.

"Saya berasa sangat kecewa dengan Pas, sepanjang 35 tahun berada di dalam parti itu, Pas langsung tidak pernah berbakti untuk penduduk kawasan ini.


"Apa yang Pas tahu, mengadakan ceramah seterusnya menyerang UMNO dengan pelbagai tohmahan. Adakah itu parti Islam yang boleh kita harapkan," 


Tindakan penyokong PAS ini sejajar dengan tindakan PAS yang mementingkan kepentingan parti berbanding ibadah haji yang merupakan rukun Islam kelima. “Percayalah bahawa kerajaan sentiasa pertimbangkan semua faktor untuk mengadakan pilihan raya dan saya akan pastikan pertimbangan itu selaras dengan kehendak Islam itu sendiri," - DS NAJIB


Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri, Datuk Zainal Abidin Osman berkata, masalah terbaru membabitkan 300 peguam syariah di negeri ini yang terpaksa menjalankan amalan guaman syariah tanpa tauliah Majlis Agama Pulau Pinang (MAIPP) merupakan bukti kegagalan DAP menjaga kepentingan orang Melayu.

"Isu membabitkan hal ehwal agama Islam di negeri ini semakin parah dan kesannya terpaksa ditanggung orang Melayu dan orang Islam yang lain.

"Semua ini berpunca daripada jawatan Yang Dipertua (YDP) MAIPP yang tidak diisi dan menyebabkan banyak perkara tertangguh dan merugikan orang Islam"


Pemikir Politik : PR semakin dibenci Rakyat Malaysia!! PRU-13 PR akan dikuburkan sendiri oleh Rakyat Malaysia dengan undi yang akan memihak kepada BN!! 

A.B.U
ALLAH BERSAMA UMNO!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails