Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Jun 19, 2012

KAMPUS : MAHASISWI UiTM HILANG!!!

Mozehan Zainal

0126149084 

ORANG HILANG : Pelajar UiTM hilang ketika mencari kerja

Posted: 18 Jun 2012 02:02 AM PDT

Maklumat ini kami perolehi dari facebook Mozehan Zainal Kepada sesiapa yang mempunyai maklumat berkenaan kehilangan adik saya Shidah Zainal berumur 19 tahun, Sila hubungi pihak polis atau saya di talian 0126149084 atau email mozehan1115@gmail.com. Beliau telah dilaporkan hilang sejak 12.06.12 setelah tidak pulang ke rumah sejak 28.04.12 untuk bekerja sambilan di Johor Bahru semasa cuti semester UiTM.

Bantuan anda amat kami hargai.

Sekian, terima kasih

Pemikir Politik : Sesiapa mempunyai maklumat hubungi Pihak Polis terdekat atau 012-6149084, semoga pertolongan rakyat Malaysia dapat menjumpai semula Mahasiswi ini. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails