Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Jun 24, 2012

NIK AZIZ SAHKAN BOB LOKMAN MENINGGAL DUNIA????

 

Inilah manusia yang tidak tahu bersyukur, tetapi bila sakit pandai cari HOSPITAL KERAJAAN, HOSPITAL PAS tiada ke sampai kena pegi HOSPITAL KERAJAAN?? Bob Lokman diberitakan terlantar di hospital KERAJAAN kerana sesak nafas. Jika di ceramah-ceramahnya, Bob Lokman banyak mengutuk, menghina kerajaan tetapi hari ini bob lokman minta tolong juga pada HOSPITAL KERAJAAN untuk merawatinya. Jika Pecacai PAS baca tajuk Pemikir ni, PASTI pecacai akan kata FITNAH, cuba baca tajuk Pemikir dengan tanda baca sekali, pasti akan menimbulkan 1 persoalan. 


Nik Aziz ni, Bob Lokman sesak nafas jela, pandai-pandai keluar kenyataan bob lokman meninggal dunia, apa kata pecacai PAS terhadap kenyataan Nik Aziz ni?? Nampaknya Nik Aziz nak sangat bob lokman ni meninggal cepat.

 

Bob Lokman harus menginsafi dan merenung kesalahan beliau yang lampau dan juga sekarang dari asyik mengadu domba melaga-lagakan dan mencetuskan permusuhan dan kebencian sesama umat Islam. Mungkin ini bala dari Allah atas dosa-dosa yang telah Bob lakukan.

 

Sebelum kejadian, Bob Lokman dipercayai telah membelasah makan durian habis-habisan setelah selesai satu program Kuala Kangsar. Mungkin durian ini penyebab Bob sesak nafas.- panggungopera

Pemikir Politik : Bob Lokman, lain kali jangan tak tau bersyukur sangat, dah hina dah ludah alik-alik JILAT SEMULA!! Pemikir doakan Bob Lokman cepat sembuh!!



1 comment:

NutCrakcer said...

Kalau tak kerana negara ni aman makmur dek pemerintahan UMNO dan Barisan sekarang, tak merasa ko nak makan durian sedap2 macam tu. Pikir2 kan lah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails