Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Jun 16, 2012

JOHOR : SULTAN JOHOR DIHINA MAHASEWEL!!!


Nama : Haziq Abdullah bin Abdul Aziz
No matrik : IEB 110029
IC : 920929-13-5425
Alamat asal : No 35, Jalan Ellis, 93300 Kuching, Sarawak.
Pengajian : Ijazah Sarjana Muda Undang-Undang (Tahun Pertama)
IPT : Universiti Malaya


LATAR BELAKANG
Pernah terlibat demonstrasi mansuh PTPTN.
Digantung satu semester akibat tindakan biadap dalam demo tersebut.
Juga terlibat demonstrasi Duduk Bantah di Dataran Merdeka.
Terlibat rusuhan dihadapan pintu pagar UPSI pada tahun baru 2012


Kepada pemimpin seperti ini, nasihat saya 'janganlah sibuk mencari kudis di kaki orang lain, sedangkan tokak di kaki sendiri tidak mampu diubati' - Sultan Ibrahim Sultan Iskandar (Sultan Johor)

Lacurkan diri demi politik sempit dan digantung pengajian, inikah Mahasiswa yang ingin membela rakyat setelah menghuru-harakan negara?? adakah mahasewel ini lupa bahawa Sultan itu PAYUNG NEGARA jika apa-apa terjadi kepada Malaysia tercinta ini??? Anwar ingin menjadikan negara ini sebuah negara REPUBLIK bagi memudahkan PR memerintah secara KUKU BESI tanpa ada kuasa yang boleh menyekatnya kecuali SULTAN!! DAULAT TUANKU!! DAULAT TUANKU!! DAULAT TUANKU!!

Pemikir Politik : Inilah Mahasewel yang semakin besar kepala seolah-olah mereka paling BESAR dan KUAT di Malaysia ni!! Berapa Anwar bayar untuk MAHASEWEL ni??? Nama sahaja pelajar UNDANG-UNDANG tapi MELANGGAR UNDANG-UNDANG!! 



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails