Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Jun 20, 2012

REMY ISHAK MENINGGAL DUNIA???


Sebelum ini beberapa artis turut menerima nasih sama selepas berit kematian digembar gemburkan dilaman sosial walaupun sebenarnya mereka masih hidup seperti, azean irdawaty, osman kering, arwah bob kuman dan kini remy ishak yang berusia 30 tahuN.

Pelakon itu dikatakan telah dirawat dihospital akibat disyaki terkena jangkitan pada paru-paru namun kini beliau sudahpun pulang kerumah sekaligus menolak dakwaan beliau telah kembali kerahmatullah.


Beberapa artis lain turut tertipu dengan berita palsu ini namun beberapa rakan artis yang agak rapat dengan remy telah membuat kenyataan yang remy masih hidup.

Hafiz yang sedang melakukan tugasan pasca-produksi bersama Khabir Bahtiar dan krew bagi filem lakonan Remy, ‘Azazil’, terkejut dengan khabar angin itu. 


“Remy masih lagi hidup. Dia masih dirawat di hospital,” kata Hafiz Hamidun .

Sebentar tadi, Remy Ishak telah mengeluarkan status terbaru menerusi laman sosial twitter yang menyatakan dia masih lagi hidup dan kini telah berada di rumah.


Remy turut berterima kasih kepada mereka yang sentiasa mendoakan kesejahteraan dirinya.

Sumber : ILLUSTRASIKU.COM

Pemikir Politik : Kenapa la ada khabar angin yang tidak betul sebegini, ingat mati ni perkara main-main ke??

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails