Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Apr 2, 2012

#AmanKampus : AMAN KAMPUS BARING DI JALAN RAYA???



Kali ini Aman Kampus telah menyerang Pulau Pinang yang diterajui oleh Pembangkang yang begitu banyak kontroversi dengan isu-isu semasa. Sebaik sahaja tiba di Pulau Pinang Aman Kampus terus sahaja menjalankan aktiviti Info Siswa di bandar. Gambar Pak Cik berbangsa Cina diatas adalah antara rakyat yang dilahirkan sebelum MERDEKA yang juga turut sertai laungan keramat MERDEKA!! oleh TUNKU ABDUL RAHMAN di DATARAN MERDEKA.


Pada sebelah malamnya kempen Earth Hour peringkat Universiti telah dijalankan oleh Aman Kampus bersama-sama Mahasiswa/i USM yang dihadiri lebih 2000 orang. Tujuan kempen Earth Hour ini bertujuan mengurangkan pemanasan iklim global yang melanda dunia. 

Kempen Earth Hour selama satu jam yang bermula jam 9 hingga 10 malam. Ketika Kampus bergelap, upacara simbolik telah diadakan dengan perarakan basikal mahasiswa USM dan konvoi Aman Kampus yang bermula dari Kompleks Cahaya Siswa melalui Desasiswa-desasiswa ke Stadium Hoki, USM. Konvoi berbasikal sejauh hampir 1 KM telah mendapat sambutan baik dari mahasiswa USM sendiri. Upacara simbolik berbasikal sempena Earth Hour ini diserikan lagi dengan perarakan mahasiswa-mahasiswi yang menyokong program ASPIRASI ini mengikut kolej sehingga destinasi penamat iaitu Stadium Hoki, USM. Upacara perasmian telah dirasmikan sendiri oleh TNC HEPP, USM Prof. Adnan Hussein. Majlis Kebudayaan pada malam tersebut telah dihiasi dengan aktiviti seperti Deklamasi Puisi, Pentarama, Pertunjukkan Silat Cekak Malaysia dan Tarian Kebudayaan 1 Malaysia daripada pelbagai kaum. Tidak ada pun aktiviti baring di atas jalan raya yang dianjurkan di USM, hanya perarakan diatas jalan raya dalam kampus USM demi menyokong kempen EARTH HOUR demi Menyelamatkan BUMI!!

Pemikir ingin kongsikan sedikit gambar-gambar yang sempat di rakamkan,











Pemikir Politik : Mahasiswa seluruh Malaysia terus menyambut baik AMAN KAMPUS yang terus menjelajah KAMPUS di Fasa 2 ini!! 

A.B.A
ALLAH BERSAMA ASPIRASI!!





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails