Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Apr 2, 2012

KAMPUS : PRO-MENIPU TERUS BUAT KACAU DI UPSI!!


PART I


PART II

Jika sebut UPSI, pastinya mahasiswa akan tertumpu pada budak turun bendera PM di PWTC si Adam Adli dan RUSUHAN tahun baru awal tahun 2012. Kini PRO-MENIPU terus buat KACAU di UPSI dengan KEBIADAPAN sewaktu hari terbuka KOLEJ ZA'BA iaitu salah satu kolej kediaman di UPSI. Kali ini bukan Adam Adli yang buat kacau tetapi Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) UPSI sendiri dari PRO-MENIPU yang melakukannya!! 

Kekecohan dalam video di atas telah tercetus sewaktu berlangsungnya gimik perasmian penutupan hari terbuka Kolej Za'ba yang dihadiri oleh Naib Cancelor UPSI, Prof. Datuk Zakaria Kasa. Pro-Menipu amat-amat tidak menghormati majlis yang di anjurkan oleh tuan rumah ini dan tidak menghormati para tetamu yang hadir!!


EDARAN RISALAH OLEH PRO-MENIPU!!

AYAT TERSIRAT PRO-MENIPU KONONNYA UPSI HANYA LEBIHKAN HIBURAN DAN MEMBERIKAN PANDANGAN NEGATIF RAKYAT PADA UPSI, TETAPI MEREKA LUPA DENGAN PERISTIWA HITAM AWAL TAHUN BARU SAMPAIKAN BERBARING ATAS JALAN RAYA TENGAH-TENGAH MALAM DAN MEMBUAT RUSUHAN??? BARING ATAS JALAN MEMBAWA PANDANGAN POSITIF RAKYAT SETEMPAT????




Pemikir Politik  : Inilah Pro-Menipu yang akan terus membuat kacau setelah di doktrin oleh PAS!!! Mereka akan terus huru-harakan KAMPUS seluruh MALAYSIA!!


A.B.A
ALLAH BERSAMA ASPIRASI!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails