Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Apr 27, 2012

BERSIH 3.0 : DAP TOLAK BERSIH!!



Naib Pengerusi DAP, Senator Tunku Abdul Aziz Ibrahim hari ini mengeluarkan kenyataan tidak menyokong himpunan BERSIH 3.0 yang akan diadakan di Dataran Merdeka pada Sabtu ini. .



"Kebanyakan himpunan akan bermula dengan aman dan berakhir dengan keganasan. Siapa yang akan bertanggungjawab tentang keselamatan mereka?


"Saya menolak mana-mana pihak yang melakukan perkara menjurus kepada pelanggaran undang-undang," katanya.Ketika ditemui pemberita di lobi Parlimen, Tunku Abdul Aziz menegaskan, BERSIH 3.0 tidak wajar diadakan di Dataran Merdeka kerana ia mengajak rakyat melanggar undang-undang. Menurut Tengku Aziz lagi, keselamatan peserta yang hadir pada himpunan itu juga tidak terjamin.

Tambahnya, penganjur perhimpunan seharusnya menerima pelawaan oleh pihak berkuasa untuk mengadakan himpunan tersebut di tempat yang lebih selamat.

"Sebenarnya mereka nak protes. Kenapa perlu lakukan di sana? (Dataran Merdeka) sedangkan DBKL sudah tidak membenarkan.

"Nanti akhirnya yang akan dipersalahkan ialah pihak berkuasa. Ini tidak adil.

"Mesti ada jalan lain tanpa melakukannya di jalanan... Ada saluran lain yang boleh digunakan seperti di Parlimen. Tetapi jangan melanggar undang-undang," tegasnya.

Sehubungan itu, Tunku Aziz berkata, walaupun beliau merupakan sebahagian daripada pimpinan Pakatan Rakyat, tetapi ia tidak menghalangnya untuk memberi pendapat peribadi.

Jelasnya, pendirian itu juga tiada kaitan dengan keputusan partinya.

"Walaupun kita daripada parti tetapi tidak bermakna kita perlu rasa bersalah dengan pendirian kita. Kadang kala kita sokong dan ada kalanya tidak," ujarnya. - MK


DAP sendiri tolak BERSHIT!! bukan ahli biasa yang menolak BERSHIT tetapi Naib Pengerusi DAP. Nik Aziz pula seru suruh turun BERSHIT!! NIK AZIZ galakkan KEGANASAN daripada KEAMANAN!! inikah ULAMA yang di agung-agungkan??? atau sekadar ULAMA POLITIK?? 


Mursyidul Am Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata hadir ke perhimpunan BERSIH pada 28 April ini WAJIBkerana ia diadakan untuk menentang ketidakadilan proses pilihan raya yang tidak selari dengan Islam. 



"Mana-mana pihak yang melakukan perkara tidak berlandaskan Islam wajib kita tentang," ujarnya kepada akhbar rasmi PAS Harakah di pejabatnya di Kota Baharu. 

WAJIB TURUN BERSIH???? KALAU TIDAK TURUN MAKNANYA BERDOSA KERANA HUKUM WAJIB OLEH NIK AZIZ!! WAJIB TURUN UNTUK KEGANASAN???  APABILA DAP TOLAK BERSIH MAKNANYA YANG TINGGAL HANYA PAS DAN PKR SAHAJA DI JALANAN, DAP MEMPERBODOHKAN PAS DAN PKR, DAP UNTUNG!! PAS RENTUNG!!

Pemikir Politik : Tidur satu bantal tetapi MIMPI lain-lain, inilah PR!! TOLAK PR PRU-13!!!

A.B.U
ALLAH BERSAMA UMNO!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails