Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Apr 4, 2012

#AmanKampus : Presiden PMI TATI masuk ASPIRASI???


Hari ini pada pukul 4.00 petang Aman Kampus telah tiba di Kemaman Terengganu dan telah menjelajah TATI untuk menganjurkan beberapa program untuk Mahasiswa TATI. Pada malam ini telah bermulanya program pertama iaitu Pentas Anak Muda yang telah di pengerusikan sendiri oleh Presiden ASPIRASI Malaysia. 


Terdapat 4 ahli Panel yang telah berforum di pentas anak muda malam ini iaitu 2 orang daripada TATI, seorang daripada UNIKL dan seorang daripada UTM KL. Ahli panel pertama ialah Ahmad Faizal Omar Presiden Jawatankuasa Perwakilan Mahasiswa UNIKL Business School, Ahli Panel kedua ialah Mohd Nazirul Fahmi Highers National Diploma Electrical & Electronic, Ahli panel ketiga Nabil Akid Abd Mutalib Presiden Sains Komputer UTM KL dan ahli panel terakhir ialah Presiden PMI TATI Mohd Azri Omar Bac. Networking. 




Tajuk yang dibincangkan pada malam ini ialah "KUASA MAHASISWA" atau "STUDENT POWER". Presiden PMI TATI ni tidak masuk ASPIRASI tetapi soalan-soalan yang dikemukakan oleh moderator membuatkan presiden PMI ini terus pening dan hilang tumpuan di atas pentas!! Hujah-hujah Presiden PMI mati di laman sendiri hari ini!!

Pemikir Politik : Ambiga ingin gunakan Mahasiswa untuk BERSHIT 3.0!!! Pro-Mahasewel akan terus SEWEL bersama AMBIGA!!






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails