Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Apr 3, 2012

KAMPUS : YDP USM SOKONG HAPUS PTPTN???


Gempar baru-baru ini kedengaran ada seorang pemimpin GILA ingin mansuhkan PTPTN dan memberikannya secara PERCUMA tetapi Mahasiswa perlu membalasnya dengan UNDI PR pada PRU-13, inilah maksud tersirat Anwar ibrahim yang dalam usaha mendapatkan undi anak muda demi cita-citanya menjadi Perdana Menteri!! 


Gaji RM1?? 

Anwar tidak perlu membawa isu nasional jika isu negeri pakatan masih lagi tidak dapat diselesaikan. Di Selangor Anwar menjadi penasihat ekonomi yang kononnya bergaji RM1, mengapa di selangor anak-anak negeri selangor tidak diberi wang untuk belajar?? "Anak selangor tidak perlu ambil PTPTN, sepenuhnya kerajaaan negeri Selangor tanggung untuk belajar secara percuma" barulah Pemikir mempercayainya jika PTPTN nak dihapuskan jika PR tawan Putrajaya!! Negeri di tadbir bermasalah inikan pula ingin tadbir Kerajaan Pusat?? ANWAR RAJA RETORIK!! RAJA PENIPU!! Lihat sahaja di KG. BUAH PALA apa yang dijanjikan dan apa yang terjadi??

Kini YDP USM tampil bukan untuk SOKONG HAPUS PTPTN tetapi MERUNGKAI AGENDA PAKATAN RANJANG DAN PRO-MENIPU, JOM SAKSIKAN VIDEO INI!! 


Pemikir Politik : Mahasiswa bukan senang nak digula-gulakan oleh Anwar!! Anwar perlu ingat nak masuk tandas skrg pun 30 sen, masne dapat FREE!!!

A.B.U
ALLAH BERSAMA UMNO!!




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails