Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Apr 3, 2012

KAMPUS : ADAM ADLI DITUMBUK SAMPAI PENGSAN??


Rundingan 34 penduduk pangsapuri PKNS Kampung Kerinchi dekat Kuala Lumpur bersama pihak berkuasa tempatan (PBT) yang mahu merobohkan kediaman mereka pagi ini dicemari oleh insiden aktivis pelajar, Adam Adli di tumbuk (Mahasewel yang turunkan bendera PM di PWTC). Adam Adli telah ditumbuk oleh seorang lelaki yang dipercayai penduduk pangsapuri tersebut tetapi tidaklah sampai PENGSAN!! 

Menurut saksi kejadian, Adam Adli Abd Halim kelihatan ditumbuk ketika menuruni pangsapuri empat tingkat itu oleh seorang lelaki, dipercayai penduduk setempat. -MalaysiaKini

Pemikir Politik : Adakah kali ini Adam Adli akan salahkan UMNO??? Adam tak payah la sibuk-sibuk ye masuk campur HAL RAKYAT!!


A.B.A
ALLAH BERSAMA ASPIRASI!!!

1 comment:

Hafiz Al-Din said...

salam, gua dah link lu tuan blog.. tq

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails