Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Apr 8, 2012

PKR TERUS DIKUBURKAN!!


Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat (PKR), Zuraida Kamaruddin diingatkan supaya tidak bertindak melampaui batas dalam hal keahlian parti itu jika mahu 'rahsia besar' mengenai beliau tidak didedahkan kepada umum.

Bekas Ketua Penerangan PKR Ampang, Mohd. Isa Mohd. Saidi berkata, beliau bersedia mendedahkan perkara itu dan jika dibongkarkan nanti, Zuraida mungkin hilang kelayakan sebagai Ahli Parlimen Ampang.

Katanya, Zuraida selama ini sebagai Ketua PKR Ampang sering memecat ahli jawatankuasa parti itu di peringkat cabang apabila tidak bersetuju dengan beliau atau menegur kepimpinan PKR.

"Saya terima surat pemecatan (jawatan Ketua Penerangan PKR Ampang) saya itu yang bertarikh 2 April di rumah saya pukul 3 petang semalam yang ditandatangani oleh Zuraida dan ia berkuatkuasa serta-merta. -utusan malaysia


MEREKA SUDAH KELUAR ANDA BILA LAGI???


PKR tidak boleh menerima terguran sebaliknya terus memecat ahli sendiri, inilah pergolakan ketara yang berlaku dalam PKR. Semakin hari semakin ramai ahli PKR semakin keluar daripada parti kerana tidak percaya kepada pucuk pimpinan yang hanya mementingkan diri sendiri dan hanya perjuangankan Anwar menjadi Perdana Menteri. Anwar sanggup melakukan apa sahaja demi mencapai cita-cita tanpa memikirkan kesan atau implikasi kepada negara!!.




Pemikir Politik : Ahli sendiri memberi teguran di PECAT!! kalau rakyat yang bersuara??? adakah PKR akan layan??? PKR tidak boleh menerima sebarang teguran kecuali daripada 3 A!!

A.B.U
ALLAH BERSAMA UMNO!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails