Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Apr 10, 2012

MELAKA : TRAGEDI BERDARAH DEBAT RAKYAT??


Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS) MELAKA telah membuat satu laporan polis berkaitan DEBAT RAKYAT yang mengaitkannya dengan GPMS MELAKA yang akan berlangsung pada 15 April 2012 di dewan MITC. Banner yang telah tersebar di laman sosial FB telah mengelirukan RAKYAT demi memfitnah GPMS yang menganjurkan program debat antara Ketua Menteri Melaka Datuk Seri Haji Mohd Ali bin Mohd Rustam dan Hj. Adli Zahari Pesuruhjaya PAS Melaka. Pengerusi GPMS Melaka yang dihubungi oleh pemikir hari ini menafikan sekeras-kerasnya program ini adalah anjuran GPMS MELAKA. Tidak ada pun TRAGEDI BERDARAH yang berlaku cuma FITNAH yang terus ditabur oleh PEMBANGKANG!!



Menyedari nama GPMS MELAKA telah disalah gunakan oleh pihak yang tak bertanggungjawab, maka satu laporan polis telah dibuat oleh mereka pada malam tadi di Balai Polis Ayer Keroh. 



Pemikir juga sempat menghubungi Ketua Menteri Melaka hari ini yang menafikan menerima "Lamaran" Adly yang ingin berdebat dengannya. Pembangkang sengaja menimbulkan persepsi di Melaka  kerana BN Melaka tidak mempunyai masalah dalam MEMBELA NASIB RAKYAT MELAKA selama ini. Serangan FITNAH ini demi memburukkan nama NGO seperti GPMS dan kepimpinan YAB Ketua Menteri Melaka. Pemikir memuji tindakan GPMS Melaka yang membuat laporan polis demi menjaga nama baik GPMS yang selama ini memperjuangan pendidikan anak bangsa di segenap lapisan dan supaya perkara ini tidak berulang lagi di masa hadapan. 

Pemikir Politik : Matlamat menghalalkan cara oleh pembangkang, biarpun FITNAH tetap HALAL bagi PR!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails