Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Apr 7, 2012

#AmanKampus :TERENGGANU DAN KELANTAN DI SERBU!!!!!


6/4/2012 di Terengganu Aman kampus Telah disambut dengan baik oleh penduduk kampung RHU SEPULUH yang telah dihadiri oleh Datuk Haji Mohd Jidin Shafie Ahli Parlimen Setiu. Program yang berlangsung pada padi tersebut dengan senamrobik telah dihadiri lebih 300 orang termasuk penduduk kampung, Mahasiswa Kolej Teknologi Bestari dan peserta Aman Kampus. Program pada pagi sehingga tengahari ini berjalan lancar walaupun hujun turun renyai-renyai membasahi bumi Setiu pada pagi tersebut. 


6/4/2012 pukul 4.00 Petang Aman Kampus telah tiba di pengkalan Chepa Kelantan dan telah melakukan modul siswa prihatin di sekitar pengkalan chepa, pada malamnya, Aman Kampus telah masuk ke Wakaf Che Yeh pada pukul 9.30 malam untuk melakukan modul info siswa bagi mencungkil masalah masyarakat setempat, semuanya memberikan reaksi positif dengan kehadiran Aman Kampus di Kelantan. 

TERENGGANU
SISWA CERGAS : SENAMROBIK BERSAMA MASYARAKAT RHU SEPULUH






 SISWA PRIHATIN : PENEMPATAN WARGA TUA DI KG. RHU SEPULUH




KELANTAN
SISWA PRIHATIN : PENGKALAN CHEPA 



INFO SISWA : WAKAF CHE YEH 



Pemikir Politik : Aman Kampus di terima baik oleh masyarakat, kini Aman Kampus mampu mendampingi masyarakat supaya menjadi perantara antara rakyat dan pemimpin negara!! 

A.B.A 
ALLAH BERSAMA ASPIRASI!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails