Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Apr 10, 2012

DAULAT TUANKU!! DAULAT TUANKU!! DAULAT TUANKU!!



Istiadat Pertabalan Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong Yang Ke-XIV, Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah dan Permaisuri Agong akan diadakan esok, 11 April 2012 bersamaan 20 Jamadilawal 1433 di Balairong Seri Istana Negara serentak dengan Cuti Umum seluruh negara.

INGATLAH MELAYU TETAP MELAYU, ISLAM PELENGKAP MELAYU, TANPA ISLAM HILANGLAH MELAYU .. DAULAT TUANKU, DAULAT TUANKU, DAULAT TUANKU !!

Tahniah dan ianya akan terekod dalam sejarah kitaran pusingan pemerintahan Raja-Raja Melayu kerana Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong Yang Ke X1V, KeBawah Duli Yang Maha Mulia Al-Sultan Almu`tasimu Billahi Muhibbuddin Tuanku Alhaj Abdul Halim Mu`adzam Shah ibni Al-Marhum Sultan Badlishah mengulangi pusingan tampuk pemerintahan kali kedua dalam sejarah senarai Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong. Baginda sebelum ini pernah bergelar SPB YDPA ke-V.

Allah selamatkan Tuanku, Allah selamatkan Bumi Malaysia di bawah lembayung pemerintahan Islam, Melayu, Raja.

Pemikir Politik : DAULAT TUANKU!!! DAULAT TUANKU!! DAULAT TUANKU!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails