Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

May 23, 2012

MELAKA : ADUN MELAKA "TEWAS" LAGI???


Pembangkang yang menyedari bahawa tiada tempat untuk mereka di Negeri Melaka, mereka telah menggunakan strategi dengan memfitnah ADUN N28 Sungai Rambai Hassan Abdul Rahman demi memancing UNDI dan menjatuhkan ADUN BN ini. 

Satu sms yang berbaur perkauman telah mula disebarkan kepada rakyat terutamanya kaum India memburukan watak Datuk Hassan.

Sms adalah seperti berikut:

"Berita terkini dr saluran utama BN "ini bukan negara keling, ini negara melayu" reaksi YB bukit rambai Hassan rahman lalu kencing Di dalam botol dan tuang pada gambar dato ambiga. Tahniah pada BN dan UMNO kerana sudah buktikan projek 1MLYSIA. Jadi pada org cina dan india, soalannye "siape kita? ". Fikirkan sekarang sebelum terlambat. Pls forward to all" - 
http://alamijiwaparadox.blogspot.com

Pemikir yang sempat bertemu dengan ADUN Bukit Rambai ini MENEGASKAN BAHAWA BELIAU TIDAK MENGHANTAR DAN MEMBUAT KENYATAAN DIATAS!! "Ini adalah taktik pembangkang yang ingin menjatuhkan reputasi saya sebagai ADUN Sungai Rambai, saya akan membuat report polis terhadap SMS yang berbaur perkauman dan FITNAH terhadap diri saya ini" 


Kepada penerima SMS tersebut Datuk Hassan berharap agar tidak mempercayainya dan abaikannya keana ini adalah satu FITNAH daripada pihak pembangkang!! Di Melaka hanya 5 kerusi sahaja yang pembangkang berjaya memenanginya itupun bukan dari parti PAS ataupun PKR tetapi daripada DAP. DAP hanya menang di kawasan bandar yang majoritinya kaum Cina. Rakyat Melaka Menolak PAS dan PKR dan pemikir yakin pada PRU-13 kali ini 5 kerusi yang jatuh ke tangan pembangkang akan dirampas semula oleh BN!!

Pemikir Politik : Inilah WAJAH SEBENAR PEMBANGKANG!! matlamat menghalalkan cara biarpun dengan cara FITNAH!! RAKYAT MELAKA TOLAK PEMBANGKANG PADA PRU-13!! MELAKA SELESA BERSAMA BN!! MELAKA NEGERIKU SAYANG, BANDAR TEKNOLOGI HIJAU!!

A.B.U
ALLAH BERSAMA UMNO!!




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails