Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

May 16, 2012

PAPA GOMO KINI BERSAMA BLOG PEMBANGKANG???


Tindakan papagomo tempoh hari amat mengejutkan semua cybertroopers tanah air, semua cybertroopers sedia maklum bahawa papagomo ini blog otai nombor 1 tanah air, namun tindakan BODOH papagomo ini seolah-olah ingin membunuh semua cybertroopers yang ada. Mengapa hanya UMB dipersalahkan dan bukannya NADI RAKYAT?? Adakah papagomo mempunyai agenda tersendiri untuk menjatuhkan UMB demi kepentingannya sendiri dan Nadi Rakyat??


Papagomo naik minyak kerana video ini tidak dapat sambutan dan jumlah DISLIKE lagi tinggi daripada LIKE?? Matang sikit papagomo, boleh beri teguran antara bloggers dan bukannya membunuh sesama sendiri dalam medan peperangan. Semua Cybertroopers BN hari ini melawan setiap FITNAH yang dilemparkan kepada BN dan bloggers BN menyampaikan maklumat sebenar kepada pembaca, takkan kerana sebuah video ini papagomo nak mengamuk sakan dan nak "pancung" cybertroopers yang ada??

Tuduhan untuk menyalahkan UMB secara TOTAL...
Kekuatan Cybertroopes BN sebenarnya patut digalas oleh Unit Media Baru UMNO yang mana merupakan sayap Jenter Pemuda yang disahkan dan di IKTIRAF oleh kepimpinan UMNO. Peruntukkan yang disalurkan buat UMB sepatutnya digunakan untuk menghasilkan cybertroopers dan bukanlah menghasilkan Blogger semata mata seperti yang dilakukan sebelum ini.

Mengapa hanya UMB papagomo?? NADI RAKYAT bukan Bloggers PRO-BN ke?? 

Benarkah papagomo blogger polong tidak bertuan???

Walaupun UMB selalu mengadakan kursus untuk bloggers, tetapi hasilnya Carta TOP 30 Rangking Malaysia Milik UMB!! Kini bloggers PRO-BN semakin bertambah dan semua hebat-hebat belaka. JANGAN KERANA SETITIK NILA ROSAK SUSU SEBELANGA, papagomo. Pemikir juga dimaklumkan oleh rakan blogger, Papa Gomo juga ada terlibat dalam penganjuran bengkel-bengkel cybertrooper BN, dimana  hasil yang dilahirkan??? Adakah pelapis-pelapis muda papagomo dapat lahirkan seperti UMB hari ini???

Pemikir Politik : Sudah-sudahlah papagomo, Satukan UMB dan NADI RAKYAT, bukannya berpecah belah dan saling tuduh menuduh. Jangan sebab orang tak nak like nak mengamuk sakan macam budak tadika!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails