Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

May 4, 2012

SAH AZMIN ALI???


Menurut sumber dalaman PKR, Azmin Ali telah menghantar notis cuti dari semua penugasan parti serta merta berkuat kuasa hari ini berikutan pembabitan beliau didalam video skandal seks bersama seorang wanita.

Berlaku desakan didalam dan luar parti agar Azmin menyelesaikan isu skandal seks beliau yang tersebar diseluruh media maya.....??

Kini PKR terus mengalami kemelut dalaman yang amat serius dan dijangka akan berkubur ada PRU-13 atau sebelum PRU-13 kali ini, selepas Anwar kini Azmin pula didedahkan mengenai salah laku seks!! 


"identiti wanita yang sedang mengigit Ais Krim Azmin Ali merupakan seorang pekerja di Pejabat Pentadbiran Selangor yang mana merupakan kakitangan kerajaan negeri Selangor." - papagomo



Adik kepada Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Azmin Ali, Ummi Hafilda Ali berkata, beliau yakin sehingga tahap 99.9 peratus bahawa gambar lelaki dalam aksi panas dengan seorang wanita yang tersiar dalam akhbar dan beberapa laman blog adalah imej abang kandungnya itu.


"Sebagai adik, saya kenal benar dengan abang saya. Dari aspek potongan rambut, susuk badan dan cara berpakaian, itu memang dia," - utusan malaysia

Pemikir Politik : Pemimpin tertinggi PKR lagi?? inilah PR ingin wujudkan di Malaysia!! 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails