Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

May 6, 2012

SYURGA DIBAWAH TAPAK KAKI ANWAR IBRAHIM!!



... Dia terus masuk marahkan saya dan cakap yang bukan-bukan pada Umi. Jadi saya pun jawab dan bila saya jawab dia tanya kenapa mak nak sokong dia.

Saya kata ... Min. Hari ni hari baik bulan baik. Kita bermaaf-maafan. Itukan darah daging Min. Kemudian dia jawab, itu bukan darah daging Min.

Saya tanya, siapa darah daging Min yang sebenarnya. Dia kata Anwar Ibrahim ...

... Anak dia nak makan, dia kata jangan makan. Semua benda dalam rumah ni benda haram dimakan. Anaknya nak duduk di kerusi, Ina jangan tarik kerusi tu, kerusi tu tak disamak. Kalau nak duduk, samak dulu. Dia (Azmin) tarik kerusi tu dicampak ke hujung penjuru ...

... Itu yang buat hati saya hancur hingga je hari ini ...

Azmin baliklah ke pangkal jalan - Che Tom

Syurga di bawah TAPAK KAKI IBU Azmin!! Bukan di bwah tapak kaki ANWAR AL-JUBURI!! BERTAUBATLAH!! KEMBALI KE PANGKAL JALAN, Kucup IBUMU sementara dia masih ada di dunia ini!! Ibu mengandungkan 9 bulan!! Jangan tunggu sehingga Ibumu tiada di dunia ini baru rasa ingin bertaubat!! Kerana politik Azmin sanggup menderhaka kepada ibunya sendiri!!

Pemikir Politik : Kasih Ibu bawa ke SYURGA, Sabarlah Che Tom, Semoga Azmin Kembali ke pangkal Jalan!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails