Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

May 17, 2012

#JDAB2012 : POLIS BAHAYAKAN NYAWA DEMI DESTINI ANAK BANGSA!! @NajibRazak


16 Mei 2012 Hari ini Jelajah Destini Anak Bangsa telah menjelajah Perak ke UiTM Penang, Jelajah yang berehat 3 hari untuk memberi laluan kepada konvokesyen UiTM telah disambung semula bagi mencari Pelajar lepasan SPM yang tidak dapat menyambung pengajian ke peringkat Universiti. 


Perjalanan hari ini cukup mencabar kepada peserta JDAB kerana mengharungi hujan lebat sepanjang perjalanan, namun atas usaha dan tekad ingin menjejak anak bangsa mereka mampu meneruskan perjalanan berliku ini. Polis Trafik sanggup berhujan demi memastikan perjalanan hari ini berjalan seperti biasa dan JDAB sampai dilokasi seperti dijadualkan dan sanggup bermandi hujan. 


JDAB pada hari ini telah memulakan siri jelajahnya dari UiTM Seri Iskandar, Perak selepas mereka tiba di sini petang kelmarin. Lokasi laluan JDAB pada hari ini telah berlangsung di negeri Perak yang mana telah singgah di empat buah kawasan di negeri Perak iaitu Manjung, Beruas, Changkat Jering dan Bagan Serai.

Majlis pelancaran JDAB Perak pada pagi tadi telah dilancarkan dalam satu upacara ‘flag off’ oleh Prof. Ir. Dr. Hjh. Zainab Bte Mohammed, Rektor UiTM Seri Iskandar. 

Dianggarkan seramai 200 pelajar lepasan SPM sekitar Kg. Pasir Panjang Laut telah hadir dalam program pada hari ini.  - Jelajah Destini Anak Bangsa

GAMBAR SEKITAR JELAJAH HARI INI :









Pemikir Politik : Selamat hari guru buat seluruh guru di Malaysia!! "Guru Inovatif Melonjakkan Transformasi Pendidikan Negara"

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails