Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

May 18, 2012

SARAWAK : "MAK CIK" YB NAK TIPU PEMIKIR POLITIK!!!


18 Mei 2012 Hari Jumaat Pemikir telah berada di sekitar Kuching untuk lawatan kerja selama 20 hari, dan telah minum pagi di Kota Samarahan berdekatan dengan UNIMAS. Sewaktu minum pagi pemikir telah berjumpa dengan seorang “Mak Cik”yang ingin mengetahui mengenai Aman Kampus dan telah bertanyakan maklumat-maklumat Aman Kampus. Sewaktu berbual rancak “Mak Cik” ini mengakui bahawa beliau ni adalah YB, pemikir masih lagi teragak-agak kerana gaya “Mak Cik yang berasal daripada Kelantan ini merupakan YB di Sarawak. Banyak isu-isu semasa yang dibualkan dan semuanya pro kepada pembangkang. Setelah pemikir semak maklumat mak cik yang mengaku YB ini merupakan CALON PAS N15 Muara Tuang yang telah tewas kepada calon Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB) Datuk Ali Mahmud.

Mati-mati pemikir tertipu dengan mak cik YB ini, yang dikatakan bekerja sebagai peniaga dan dikatakan memiliki 6 orang cahaya mata yang diantaranya belajar di IPTA dan LANGSUNG TIDAK MEMBUAT PINJAMAN PTPTN kerana MENABUNG DARI KECIL. Setelah pemikir semak latar belakang Mak Cik ni rupanya hanya ada 2 orang anak sahaja, selebihnya 4 orang lagi ANAK KUCING ke?? Namun pemikir agak kecewa kerana Mak Cik ini berani mengaku sebagai YB walaupun tewas dengan MAJORITI 7843, Mak Cik ini tersilap besar kerana bertemu dengan pemikir hari ini. Inilah pemimpin PAS, berani mengaku YB walaupun tewas, adakah CALON PAS ini tidak sedar diri bahawa PAS tidak diterima di Sarawak?? 



TEWAS tetap TEWAS Mak Cik, tak payahlah mengaku sebagai YB kawasan, MEMALUKAN SUNGGUH perangai CALON PAS ini. Ini merupakan latar belakang Mak Cik YB ni : 



Agak-agak dapat ke Mak Cik YB ini bertanding lagi di N15 Muara Tuang dan beginikah nak jadi YB?? Belum jadi YB dah mengaku YB!! Jangan menipu lagi Mak Cik, hari ini hari JUMAAT mengapa nak menipu sesama ISLAM?? Dah kalah cakap je kalah, jangan la nak MENGAKU YB!! Tak tau malu betul Mak Cik ni!! 

Pemikir Politik : Sikap pemimpin PAS yang memang suka MENIPU RAKYAT!! Sudah-sudah la tu pemimpin PAS, yang dah jadi YB tu laksanakan la Manifesto bukan tau janji je, Perlaksanaan HARAM langsung tiada!! jaga-jaga kalau jumpa mak cik ni, nanti kena kencing pulak!!


A.B.U
ALLAH BERSAMA UMNO!!



1 comment:

pakdin said...

Dah meroyan macam Nizar juga mak cik ni.
http://din.huluselangor.net

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails