Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

May 12, 2012

#JDAB2012 : ARTIS BUAT KACAU JELAJAH DESTINI ANAK BANGSA!!


Setelah selesai menjelajah dibuah negeri iaitu Negeri Sembilan dan Johor Bahru, jelalah destini anak bangsa hari ini telah meneruskan jelajah di IBU KOTA Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur dan antara tempat-tempat seperti KL Sentral, Hentian Putra dan Uptown Danau Kota yang telah dihangatkan lagi dengan kehadiran ARTIS yang bukannya membuat KACAU di destini anak bangsa tetapi memberi sokongan padu demi PELAJARAN ANAK BANGSA!!

Kehadiran artis seperti Danny X-Factor, Tasha Shilla, Syed Aiman, Linda Rafar, Diana Rafar, Syahir AF8, Fida, Zamarul Hisham, Gambit, Dina AF9 dan Aida AF telah memeriahkan lagi jelajah di UPTOWN DANAU KOTA. Kehadiran artis ini yang mewakili NGO Malaysian Artis Sport Club (MASC). Barisan artis ini juga telah bersama-sama dalam usaha mencari pelajar lepasan SPM yang dibelenggu masalah kemiskinan dan tidak mampu menyambung pelajaran ke peringkat lebih tinggi.

Hasil usaha barisan artis ini disamping mempromosikan Jelajah Destini Anak Bangsa ini telah mampu mendapatkan 2,318 data ibu bapa yang berpendapatan di bawah RM2000 sebulan. 

GAMBAR SEKITAR DANAU KOTA YANG SEMPAT DIRAKAMKAN : 


Tasha Shilla & Gambit dengan risalah dan borang maklumat yang bakal diedar kepada masyarakat


Zamarul Hisham memberi penerangan kepada pengunjung Uptown


Kemunculan Fida menarik perhatian pengunjung Uptown


Adik-beradik Linda Rafar dan Diana Rafar


Danny menerangkan mengenai program MDAB


Pemikir Politik : Inilah hasil usaha murni yang dilakukan demi melihat generasi akan datang lebih berintelektual dan tidak tercicir dalam akademik!! BUKANNYA BUAT KACAU DAN HURU-HARAKAN NEGARA DIJALANAN!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails