Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Mar 17, 2012

KAMPUS : PEKAN RABU DISERANG AMAN KAMPUS!!

 

HARI INI PADA PUKUL 8 PAGI SEHINGGA 12 TENGAH HARI AMAN KAMPUS TELAH "MENYERANG" PEKAN RABU UNTUK MEMBUAT INFO SISWA KEPADA MASYARAKAT SETEMPAT!!! MAHASISWA UUM JUGA TELAH TURUT SERTA DALAM PROGRAM INFO SISWA INI!!


AMAN KAMPUS TURUN UNTUK MENCUNGKIL ISI HATI MASYARAKAT SETEMPAT DI SEKITAR PEKAN RABU!! ANTARA MASALAH RAKYAT YANG PANAS!!:

1. LONGGOKKAN SAMPAH TIDAK DIANGKUT OLEH PIHAK BERKUASA TEMPATAN.
2. ISU LAMPU MALAM YANG MENGUNDANG MAKSIAT DIKAWASAN SEKITAR.

Selepas selesai program Info Siswa, peserta Aman Kampus telah pulang ke Kolej Mara Kuala Nerang (KMKN) untuk menjalankan modul Latihan Dalam Kumpulan bersama penuntut KMKN. Modul yang bertajuk 'Cita-cita dan Harapan untuk Negara'. Modul ini bertujuan untuk menerapkan kesedaran kepada penuntut betapa pentingnya berbakti kepada negara yang tercinta ini. Dalam pada itu, 15 orang Siswa daripada Universiti Utara Malaysia turut serta menjadi fasilitator untuk program ini.

 

ANTARA FASILITATOR UUM YANG TURUN BERSAMA-SAMA AMAN KAMPUS DI KOLEJ MARA KUALA NERANG!!

 

PRESIDEN ASPIRASI MALAYSIA TURUT SERTA DALAM PERBINCANGAN PELAJAR KMKN!!

 

PERLAWANAN PERSAHABATAN ANTARA AMAN KAMPUS DAN KMKN, PELAJAR KMKN BERJAYA MENEWASKAN PASUKAN AMAN KAMPUS UNTUK PERTANDINGAN BOLA TAMPAR!!

 

PERLAWANAN PERSAHABATAN FUTSAL YANG BERLANGSUNG UNTUK AKTIVITI RIADAH PETANG TADI, KEPUTUSAN PENUH KMKN 2 - AMAN KAMPUS 0!! HEBAT KMKN MEMPUNYAI PEMAIN FUTSAL YANG BERBAKAT!!

Pemikir Politik : WALAUPUN AMAN KAMPUS TEWAS TAPI MASIH BERJAYA MERIAHKAN AKTIVITI RIADAH DI KMKN!! JANGAN RIADAH BERBARING ATAS JALAN RAYA YE!!






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails