Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Mar 5, 2012

ZURAIDA SAKIT TENAT!!

Balai Raya Kg Yb Zuraida menggunakan air curi dan masalah jalan raya berlubang. Masalah utama wujud apabila bekalan air Balai Raya di kampung YB Zuraidah iaitu Kg Seri Tanjung dipotong oleh SYABAS ekoran Bil yang mencecah RM 3,008.08 sehingga 4 Mei 2010.

lokasi di mana terletaknya Dewan Orang Ramai 


ZURAIDA BUAT-BUAT TERKEJUT BERUK BILA DAPAT TAU AIR CURI!!




Gambar di atas ini merupakan Bil Air yang sebenar. Bila di tanya kenapa alamat Bil Air ini dinamakan atas nama Surau, En. Md Radi telah menjawab bahawa kawasan ini merupakan bekas tapak sebuah surau yang telah di gantikan dengan Balai Raya kerana berhampiran Kampung Seri Tanjung ini terdapat sebuah Masjid. Berdasarkan maklumat dalam bil ini, tarikh akhir bayaran Bil ini ialah pada 17 Mac 2008 dan tidak dibayar sehingga 4 Mei 2010 sehingga membawa kepada pemotongan bekalan air. Jumlah Bil yang patut dibayar oleh kerajaan negeri ialah RM 3008.08.


Pemikir Politik : Zuraida ape nak jadi ni?? kawasan sendiri tak amik tau mcm ni ke PKR nak menjadi KERAJAAN PUSAT?? Lepas ni tak payah sibuk-sibuk luar kain!! dalam kain jaga dulu!!

Selanjutnya : HARAPAN ESOK


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails