Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Mar 29, 2012

PENANG : LGE JUAL HAK MELAYU!!!




LGE menjual tapak masjid dan tapak sekolah Di pembangunan asal bayan mutiara yang telah diluluskan. Pelan kebenaran merancang asal fasa 1 Bayan Mutiara yang diluluskan oleh MPPP pada 30/10/2006 berujukan JPB/PM/4490(LB)PIN.1.


Pelan kebenaran merancang tersebut selain mempunyai berbagai jenis perumahan turut merangkumi kompleks gerai pusat penjaja, balai polis, pusat komuniti, tapak sekolah dan tapak masjid.


Tindakan LGE menjual tapak Masjid adalah satu tindakan bongkak dan sangat biadap dan boleh menimbulkan kemarahan umat Melayu Islam di Pulau Pinang dan Malaysia keseluruhannya.

LGE tidak boleh sama sekali menganggu gugat harta milik orang-orang Islam. Sepatutnya tapak tersebut telah dipecah sempadan dan diserahkan kepada Majlis Agama Islam Pulau Pinang dan seterusnya diwakafkan oleh MAIPP.

Tapak sekolah juga perlulah diserahkan kepada Kementerian Pelajaran Malaysia untuk dibina sekolah.

Walaupun pemaju Tropicana Ivory Sdn Bhd bersetuju untuk pembinaan sekolah tetapi pemuda khuatir pelaksanaannya kelak akan diputar belit dan dibina sekolah antarabangsa sepertimana pembinaan sekolah Prince of Wales International School di Botanica City,Balik Pulau yang telah menidakkan hak anak-anak miskin tempatan.

Pemuda juga ingin kepastian daripada LGE adakah pemaju telah disyaratkan untuk membina gerai penjaja di tapak Bayan Mutiara. Pemaju perlu membina gerai penjaja di tapak yang sesuai dan strategik di Bayan Mutiara bukan terpelosok di hujung tapak sepertimana kebiasaannya dilakukan oleh pemaju kerana Bayan Mutiara adalah hak rakyat PP. -Pilihan anda

Pemikir Politik : Sedikit demi sedikit Melayu dihakis di Pulau Pinang oleh DAP!!! Sedarlah!! Sedarlah!! Sedarlah Wahai RAKYAT PULAU PINANG!!! BN Kembali Terajui Pulau Pinang PRU-13!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails