Followers

UNGKAPAN EMAS

"Saya boleh bunuh semua YAHUDI ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa YAHUDI dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka" - ADOLF HITLER

NOTIS



Artikel yang disiarkan merupakan pandangan peribadi penulis tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Jika berlaku sebarang kerugian, kecederaan atau kecelaruan emosi ketika membaca artikel, gambar dan bahan yang dipaparkan di laman ini ianya di luar tanggungjawab penulis - Ingin berkongsi maklumat atau artikel emel: pemikirpolitik@hotmail.com

Mar 21, 2012

SELANGOR : KHALID BUNUH RAKYAT DI JALAN RAYA??




SHAH ALAM 20 Mac – Wakil Barisan Nasional (BN) hari ini mempersoal dakwaan “kehebatan” pentadbiran pakatan PKR-DAP-Pas di Selangor pada persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) di sini dengan berhubung bilangan jalan yang telah dibina sejak empat tahun memerintah.





Abdul Shukur Idrus (BN-Kuang) membangkitkan perkara itu selepas Shuhaimi Shafiei (PKR-Sri Muda) meminta BN menerima kenyataan bahawa ia tidak pandai mengurus tadbir negeri dan mendakwa hanya pandai menghabiskan duit rakyat.

Ketika membahaskan titah ucapan diraja semasa perasmian sidang dewan, Shuhaimi turut menyarankan agar wakil-wakil BN belajar mengenai prinsip kewangan dan perakaunan daripada Kumpulan Semesta Sdn Bhd yang terlibat dalam industri pasir.

"Di mana hebatnya kalau hanya memberikan subsidi 20 meter padu pertama air percuma, mengorek pasir dan soalannya berapa batang jalan telah dibina,” tanya Abdul Shukur.

Shuhaimi tidak menjawab soalan Abdul Shukur sebaliknya menuduh Datuk Mohamad Satim Diman (BN-Seri Serdang) menjual tanah kerajaan. – BERNAMA

SELAMA 4 TAHUN PR DI SELANGOR BUKAN SAHAJA TIDAK MEMBINA JALAN MALAH JALAN YANG ADA PUN TIDAK DINAIKKAN TARAF TERUTAMA JALAN DI SHAH ALAM YANG AMAT-AMAT TERUK!! KHALID IBRAHIM & KHALID GEREJA AHLI PARLIMEN SHAH ALAM BUAT APA DI SELANGOR???


PEMIKIR DAPAT EMAIL DARI RAKYAT YANG MENJADI MANGSA KEADAAN JALAN DI SHAH ALAM SEHINGGA SPOTRIM KERETA BELIAU PECAH GARA-GARA JALAN DI SHAH ALAM YANG BERLUBANG DAN TIDAK RATA!! KEADAAN SEPERTI MAMPU MEMBUNUH RAKYAT YANG BERMOTOSIKAL YANG CUBA MENGELAK LUBANG-LUBANG INI!! PEMIKIR TELAH TURUN KE LOKASI BAGI MELIHAT SENDIRI KEADAAN JALAN DAN MENDAPATI MEMANG KEADAAN JALAN DI SHAH ALAM AMAT TERUK DAN BERBAHAYA KEPADA PENGGUNA JALAN RAYA KECUALI DI HIGHWAY!!


KEADAAN JALAN YANG BERLUBANG!!


SPOTRIM HADAPAN KERETA MANGSA!!


KEADAAN SPOTRIM MANGSA!!


Pemikir Politik : INILAH AKIBATNYA UNDI PR MASA PRU-12!! KITA MAMPU MENGUBAHNYA UNDILAH BN UNTUK KESEJAHTERAAN RAKYAT!!



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails